2008-12-04, 03:03
Medlem
pankakans avatar
http://se.youtube.com/watch?v=M6MX1BpNUZM
http://se.youtube.com/watch?v=eU0y5whZrVo

Någon som vet vem denna tjej är? bilddagboken eller lunarstorm?

Någon måste ju veta och skulle vara sjukt kul att veta vem denna otroliga fjortis är? :S
2008-12-04, 03:06
Medlem
Ösps avatar
Det enda jag vet är att hon inte ens är fjortis utan en stackars idiot till tolvåring som börjat fjortisa lite tidigt
2008-12-04, 03:10
Medlem
pankakans avatar
hon är 12 år alltså? :S såg onekligen äldre ut skulle gissa på 14-16 iaf
2008-12-04, 03:21
Bannlyst
Verkar som att många har kommenterat youtube-klippen med kommentarer att det hela är fejk. Jag skulle kunna köpa att det är så faktiskt, jag måste tro det, för oss människors skull.
2008-12-04, 03:22
Medlem
pankakans avatar
Att hela grejjen är fake och att tjejen är någon slags skådespelare? Jag håller med dig om att för människosläktets skull så vore det nog bäst. Men jag det känns ändå rätt äkta, man har ju sett vad det finns för människor där ute och vilken idol-hysteri "samhället" lever av.
2008-12-04, 03:38
Medlem
curdmans avatar
Jag tyckte det var gulligt!

Man vet ju att det bara räcker några veckor och sedan är han bortglömd. Vore jag själv 12 år och tjej/homo så skulle jag också älska Johan! Fast jag blev lite paff att hon inte var tjock eller vanställd som riktigt hängivna boyband-fans brukar vara.
Go girl!
2008-12-04, 03:44
Medlem
pankakans avatar
Men vem är hon!!

Jag vill ha bilddagboken-namn eller något. Allt finns väl på internet?
2008-12-04, 03:45
Medlem
Oj hon verkar ju inte vara lite skadad, är kidsen så där rent allmänt eller är det något tragiskt fel på henne?
Saknar ord.
2008-12-04, 03:48
Medlem
SnuFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Oj hon verkar ju inte vara lite skadad, är kidsen så där rent allmänt eller är det något tragiskt fel på henne?
Saknar ord.

Att folk (majoriteten tjejer) blir galna av "idoler" är inget nytt.
Det pinsamma i det är att det är pga Johan Palm.
Men jo, lite skadad är hon
2008-12-04, 03:51
Medlem
Wellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pankakan
Men vem är hon!!

Jag vill ha bilddagboken-namn eller något. Allt finns väl på internet?

Är hon bara 12 är det kanske inte en självklarhet att hon har någonting på internet. Skulle väl vara lunarstorm som är säkraste kortet isf.
2008-12-04, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnuFF
Att folk (majoriteten tjejer) blir galna av "idoler" är inget nytt.
Det pinsamma i det är att det är pga Johan Palm.
Men jo, lite skadad är hon
Mjoo menade just det att bete sig så här efter att ha kollat på en person under någon månad, hennes far måste ju vara stolt iallfall.. uppfostrat en skadad liten astmatiker, nog är hon skadad allt..
2008-12-04, 04:08
Medlem
pankakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wells
Är hon bara 12 är det kanske inte en självklarhet att hon har någonting på internet. Skulle väl vara lunarstorm som är säkraste kortet isf.

Sant men är hon verkligen 12? Detta är flashback liksom.. Någon måste ju veta något om henne? :P Eller?

Kunde vi hitta mongot från Hajk-introvideon så ska vi väl kunna hitta denna här på internet?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in