2011-08-29, 19:55
Medlem
DJ-Tigers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomViskar
Underbart!
Jag förstod att han hade ett h-e och det är mycket skumrasktyper i Sala med omnejd, varför han fortfarande är efterlyst beror på att i Sverige har vi sannolikt världens starkaste "föräldrarätt" Vårdnadshavarrätt - MAN ÄGER SITT BARN - men jag hoppas och antar att han är myndig nu! Hälsa och säg att det var ett mkt klokt beslut av honom att dra!

han var myndig redan när han drog ur landet
Citera
2012-02-03, 03:15
Medlem
vad jag vet så var det inget större alkoholproblem i hans familj. En stabil kärnfamilj utåt. Har pratat med hans mamma flera gånger innan detta hände och uppfattade henne som en mycket trevlig människa.
Hon berättade dock för mig vid ett tillfälle att hennes man var sjukligt svatsjuk och kunde vara våldsam när han drack.
Annars hade pappan ett bra jobb innom komunen och var trevlig utåt.
Killen ville helt enkelt åka ner till Tyskland och böga, och det är inte så jävla lätt att berätta det för folk i en liten inskränkt samhälle som Surahammar.
'Uppenbarligen så var det inte nått han ville dela med sig av till sina föräldrar heller.'
Men tror absolut inte att han varnågon "pojken som kallades det"
Hur som hellst så hoppas jag han har det bra nu och hans föräldrar fått sig en tanke ställare.
Citera
2024-12-29, 22:40
Medlem
Går det fortfarande bra för Fredrik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här