2008-12-04, 00:34
Medlem
Hej jag söker som sagt Mac skins till vista som funkar det ska var identiskt så att det verkligen ser ut som mac leopard. Såg lite youtube.com om detta men hitta inget bra plus att jag googlade innan jag skrev här

inga comments om att mac suwger eller köp en riktigt mac för det ska jag men tillsvidare vill jag ändra mitt skin?
Citera
2008-12-04, 02:59
Medlem
NoDamages avatar
http://www.wikihow.com/Turn-a-Windows-Pc-Into-a-Mac
http://www.techmanifesto.com/archive...pc-into-a-mac/

Själv rullar jag inte med alla saker en mac har eftersom det är ganska jobbigt typ. Men några saker som e nice e typ YZshadow och Reflex Vision.

YZshadow gör att du får en skugga runt fönstrena vilket är nice.

Reflex vision är programmet som gör så du minimerar alla fönster och får en preview på det.

Körde med Objectdock förut eftersom det är ganska kul, men jobbigt. Använder hellre Launchy (www.launchy.net)

Sen är leopard skinnet snyggt.

Gör inte allt, men använda dom saker som är riktigt bra.
Citera
2008-12-04, 13:00
Medlem
ok jag har bakgrunden till desktop, och objeck dock rocket bar. Men jag vill ha så mapparna får det klassiska mac utseendet. Borde ju finnas något skin man bara installerar och vips så är dte mac identiskt.
Citera
2008-12-04, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenwille
ok jag har bakgrunden till desktop, och objeck dock rocket bar. Men jag vill ha så mapparna får det klassiska mac utseendet. Borde ju finnas något skin man bara installerar och vips så är dte mac identiskt.

flyakiteosx tror jag det heter, hade det förut

Då ändras tema, boot, logon, allt
Citera
2008-12-04, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowmow
flyakiteosx tror jag det heter, hade det förut

Då ändras tema, boot, logon, allt

mm har hört om det, men fick det inte att funka sist när jag prova.:S
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera