Citat:
Ursprungligen postat av
severus
Det faller dig inte in att fakta kom fram. Och att fakta är att han inte visste något.
Citat:
Ursprungligen postat av
MMA-mannen
Är faktiskt själv ganska säker på, fast alltid med en bakdörr öppen. Att jag nu ikväll vet vem killen som bragde livet av Kevin faktiskt är.
Tror själv det inte var meningen att han skulle ha ihjäl honom men det blev så under övergreppet som han tänkte utföra. Killen har själv blivit utsatt för sexuellt våld som liten och gjorde så vid minst ett senare tillfälle. Traumatiserad. Tror han var ca 13 år vid tillfället, han är nog lindrigt utvecklingsstörd - har inga bevis för detta men tror nog de flesta skulle hålla med om detta. Flera saker som jag inte tänker ta upp här stämmer nu och det var den första jag tänkte på för några år sedan då jag blev tveksam på om dessa två pojkar verkligen skulle klarat att utföra det som stod i Sandbergs rapport.
Om det nu är så är det hela mycket tragiskt för alla parter och inget man önskar vore sant.
Jag kommer kontakta de nya utredarna om detta så snart som möjligt.
Är det fråga om samma kille som poliserna var ute i båt och fiskade med? Tjock och mobbad.
Honom avförde de från utredningen isf.
Minns inte nicket på den som sa sig ha haft killen som elev några år senare. Han ska då ha pratat om flera små barn han våldtagit.
Varför blev killen avförd från utredningen tro?
Ngn var inne på att Sandbergs fru var vän med mamman på fb......lät som en skröna redan då.