Citat:
Ursprungligen postat av Snurren
Nu måste jag bara fråga: är du ett troll? Att missköta sin hälsa så och sedan klaga på att man inte mår bra

. Självklart ska du äta bättre och tätare samt sluta dricka kaffe på kvällen. Men dina problem är ju en positiv utmaning, allt du gör i rätt riktning kommer att göra att du mår bättre.. Är det en princip från din sida att inte äta frukt eller grönsaker, eller bara lathet? Dom goda nyheterna är att du har alla möjligheter i världen att må bättre.
Haha nej jag är inget troll XD
Har börjat praktisera hos min lokala tobakshandlare och börjat må mycket bättre psykiskt pga att jag gör något därefter äter jag mer.
Dock äter jag inte bättre, är inte förtjust i frukt eller grönsaker så speciellt mycket.
Mitt kaffe drickade har minskat, men är fortfarande för mycket, får riktigt mycket abstinens när jag inte druckit kaffe på länge.
Motionen har förbättrats och jag kan nu bära två fulla ica påsar hela vägen hem (2 km) utan att få andnings problem.
Men så fort jag sätter min fot innanför min lägenhet kommer depressionen tillbaka, förstår inte varför.
Är glad på jobbet och tänker inget negativt :S