Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-03, 09:47
Medlem
Ace Venturas avatar
Hello all!

Vet att frågan varit uppe tidigare men där framkom det aldrig något konkret svar. Och eftersom jag själv nu drabbats är det m.a.o. högaktuellt att skaka liv i frågeställningen igen, så jag postar min fråga/story här också.

Jo, det slumpade sig som så att jag utan att vara inloggad satt och slösurfa på FB igår kväll. Lätt uttråkad snubblade jag in här i själva Flashbackdelen av forumet där bl.a. varningar och avstängningar publiceras (och där jag nästan ALDRIG brukar vara i vanliga fall) - och vad tror ni är det första jag ser!? Jag har blivit varnad och bannad!!

https://www.flashback.org/showthread.php?t=796962

Såg dock ingen hänvisning till varför och kände inte heller igen moderatorn. Rättare sagt, han var moderator på platser jag aldrig brukar vara i, så jag började söka lite... å tror ni inte att jag hittade en idiot som reggat sig som AceVentura nu i år (utan mellanrum i namnet) https://www.flashback.org/member.php?u=226935

Inte så kul för mig m.a.o. Nu har han iofs inte medvetet (vad jag kunnat se) ägnat sig åt att jävlas med mig mer än att jag HATAR droger och 9 av 10 av hans inlägg var typ LSD-rapporter - men det är ändå grymt irriterande när en ny skribent snor(tar upp) ens nick och ägnar sig åt diametralt motsatta intressen/frågeställningar.

Jag skulle därför vilja väcka liv i frågan igen om att på något sätt kunna skydda sina nick här, eller iaf garantera någon typ av unik identitet?
Senast redigerad av Ace Ventura 2008-12-03 kl. 10:04.
Citera
2008-12-03, 09:57
Medlem
Ace Venturas avatar
Aj då.... Var aningens småputt och gjorde saker lite bakvänt. Läste reglerna igen och såg att det faktiskt stod en blänkare om detta i regel 0.05. Sorry! My bad. Ni får väl radera den här posten.
Senast redigerad av Ace Ventura 2008-12-03 kl. 10:05.
Citera
2008-12-03, 11:56
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Här raderas inga trådar om det inte sker på grund av regelbrott, så denna får du dras med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in