2008-12-03, 02:29
Bannlyst
hej
Jag somnade i går på 2 st 25 mmg lerligan. Jag har gått på stilnock 10 mmg varje dag i lång tid. Hur kommer de sig jag somnade på det så lätt i går Jag vill fortsätta för fick bra sömn och var inte seg dagen efter. Men får jag några biverkningar om jag slutar helt med stilnock och fortsätter på lerligan någon som vet el har erfarenheter.
Citera
2008-12-03, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
hej
Jag somnade i går på 2 st 25 mmg lerligan. Jag har gått på stilnock 10 mmg varje dag i lång tid. Hur kommer de sig jag somnade på det så lätt i går Jag vill fortsätta för fick bra sömn och var inte seg dagen efter. Men får jag några biverkningar om jag slutar helt med stilnock och fortsätter på lerligan någon som vet el har erfarenheter.

Det är väl bara bra om du kan somna på lergigan istället för stilnoct efter som att stilnoct är beroendeframkallande.

Biverkningar från man när man börjar med något preparat eller varje gång man tar det till exempel, eller under hela tiden. Men när man slutar så kan man få utsättningssymptom, jag åt imovane 15mg per dag i 3 år och slutade med det, inga uttsättnings symptom alls. Du kan få svårt att sova ett tag framöver men du har ju då lergigan som hjälp.
Citera
2008-12-03, 22:44
Medlem
Opioidmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
hej

Ingen aning. Vad skönt för dig. Det stava annars Lergigan,och inte stilknock utan Stilnoct.
Citera
2008-12-05, 11:28
Bannlyst
Jag sover på lerligan nu tror jag de är 4 dagen oh vad skönt och slippa giftet stilnock. De är bra att jag slutat med stilnock nu när jag ligger på 15 mmg stesolid i nedtrappning. Jag har min zoloft på 200 emot mitt tvång som jag käkat i 2 år. ed Men den ska jag trappa ut efter nyår tror jag vill vara fri från
detta för vill känna mera känslor som sexdriften med. Dessutom vill jag ge kbt 100 % och inte då vara bedövad. Jag går i kbt nu men då blir de kanske ännu bättre. Jag känner mig mycket mera levande nu bara att ha slutat med stilnock.
Jag sover så bra och är inte seg dagen efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in