2008-12-03, 02:29
Jag vill fortsätta för fick bra sömn och var inte seg dagen efter. Men får jag några biverkningar om jag slutar helt med stilnock och fortsätter på lerligan någon som vet el har erfarenheter.
Jag vill fortsätta för fick bra sömn och var inte seg dagen efter. Men får jag några biverkningar om jag slutar helt med stilnock och fortsätter på lerligan någon som vet el har erfarenheter.
nu tror jag de är 4 dagen oh vad skönt och slippa giftet stilnock. De är bra att jag slutat med stilnock nu när jag ligger på 15 mmg stesolid i nedtrappning. Jag har min zoloft på 200 emot mitt tvång som jag käkat i 2 år. ed Men den ska jag trappa ut efter nyår tror jag vill vara fri frånDu måste vara medlem för att kunna kommentera
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!
Swish: 123 536 99 96 Bankgiro: 211-4106