2008-12-02, 20:58
Medlem
Milfens avatar
Någon annan än jag som tycker allting Trey Parker & Co. har gjort är mästerverk som ingenting annat kan matcha? Sådan underbar satir, sådan underbar humor.
Citera
2008-12-02, 21:00
Medlem
Mandic!s avatar
Absolut, otroligt bra. Nu har jag väl bara sett South Park, vad har de mer gjort?
Citera
2008-12-02, 21:03
Medlem
Milfens avatar
Dom skrev även en serie som heter Thats my Bush!, som blev ruskigt underskattad, dom skrev och medverkade även i en serie som hette Time Warped från 95 som aldrig lyckades få sändas tror jag .. , sen har vi ju långfilmerna (Team America, Cannibal the Musical, Baseketball, Orgazmo), men dom hör ju inte riktigt hit : )
Citera
2008-12-02, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfen
Dom skrev även en serie som heter Thats my Bush!, som blev ruskigt underskattad, dom skrev och medverkade även i en serie som hette Time Warped från 95 som aldrig lyckades få sändas tror jag .. , sen har vi ju långfilmerna (Team America, Cannibal the Musical, Baseketball, Orgazmo), men dom hör ju inte riktigt hit : )

Du får inte glömma "Princess", som tyvärr bara kom i två delar då Macromedia som man arbetade med tyckte att det var för grova scener...
http://www.spschat.com/Shocked/ep01.swf
http://www.spschat.com/Shocked/ep02.swf
Citera
2008-12-02, 21:14
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfen
Team America har jag också sett..

Helt klart min typ av humor av dessa två herrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in