2008-12-02, 19:00
Medlem
Cynkans avatar
Yo.

Jag har en Dell XPS 1530 modellen där man har ett antal mediaknappar framför tangentbordet.

Länk till Dell: http://www1.euro.dell.com/content/pr...=dhs&cs=sedhs1

Det jag undrar är om man kan länka om dom knapparna för att fungera i Winamp eller hur man nu vill ha det? Jag tycker det är värdelöst att spela musiken i WMP där knapparna är förinställda... Letade runt på Media Center som jag fick med (Vista) Men det verkade inte finnas antydan till ändra inställningsattityd.

Mvh. Cynkan.
Senast redigerad av Cynkan 2008-12-02 kl. 19:23.
Citera
2008-12-02, 19:17
Medlem
Khapis avatar
Varför är media och knappar på din dator? Säg åt dem att sluta.
Citera
2008-12-02, 20:20
Medlem
Vibliriblands avatar
I läsande stund så är det inga särskrivningar i TS posten.
Men det vart ju editat, så jag anatar att det togs bort.

Hur som helst, en av de roligaste särskrivningarna jag sett på länge.

haha "Säg åt dem att sluta"
Citera
2008-12-02, 20:23
Medlem
Khapis avatar
Ja, det var en särskrivning i början. Dock var det ett slarvfel enbart så jag tar tillbaks mitt lilla spratt. Det är ok att fela, om man gör det av misstag. Nog off-topic.

För övrigt "lider" jag lite av samma problem som TS. Mina mediaknappar är inställda på program jag inte använder. Däremot har jag inte brytt mig om att försöka åtgärda det så jag kan inte svara på frågan.
Citera
2008-12-02, 22:38
Medlem
Cynkans avatar
Ja det är lite irriterande att ha dyselexi. Det tar mig en stund att skriva saker och jag får ofta fråga min broder om hjälp. Men till slut brukar det bli bra. Glömde ju dock bort att skriva vad jag ändrat när jag hade editerat. Men ni listade ju ut det ändå som tur var.

Kan det vara så illa att det helt enkelt inte ska vara några ändringar i "media knapparna" För att jag sökte en del på goo gle och det verkar vara lågbudgeterat med guider på ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in