Allt jag kan komma på är.......
Målvakt: Här tänkte jag att vi har ett "starkt" kort, för tänkte ta Martin Holst. Men där hade jag fel. Så vi får väl övertala Sandberg att göra comeback
Men så länge tar jag
Oliwer Falk(Mölndal- HK Kings) som spelade i U-16 landslaget förra året.
Backar
Richard Demén-Willaume(Rögle- Hanhals), vet att han spelar Forward numera, men i det här laget får han fan spela back.
Som backpartner finns det absolut ingenting. Så tar
Michael Mattsson(Frölunda j20- Hanhals), som är en kille som pendlar mellan att vara utlånad till Hanhals och lira i superelit.
Forwards
Peter Ström(Växjö- Halmstadt), Håller fortfarande okej AS-klass.
Andreas Elofsson(Nybro- tror det är Kings men kan vara Hanhals), Helt okej spelare i ett allsvenskt bottenlag. Givetvis en viktig kugge i det här laget
Peter Högardh (Rögle- Veddinge) Lagets absoluta superstjärna. Fick kicken ifrån Lasse Falks Frölunda som 20-åring för att han var för fet.
Resten För att få fullt lag får man krydda med det bästa ifrån Hanhals och Halmstads div2-lag(som är födda i Halland, i Hanhals fall är det inte allt för många)
Sämst i Sverige?
Edit: Är det inte mycket roligare med distriktslag. Länen är ju en helt annan sak. iofs så spelar det ju mindre roll i Hallands fall, men skulle vara jävligt kul att se ett GBG lag.