Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 3
  • 4
2003-08-12, 15:28
Medlem
Hylands avatar
Re: Moderatorers signaturer

Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Bara jag som inte förstår varför vissa moderatorer har det skrifvet att de är just moderatorer i sina signaturer? Ni befinner er just nu på Flashback så vi vet att ni är moderatorer. [/b]

Jag har en nyliberal slogan som signatur istället. Godkänns det, eller är det för töntigt? Om det nu är du som bestämmer
Hm... släng dit några könsord och kanske ett recept på skrumplever så kanske det godkänns.

Kanske ska säga att jag inte har något emot någon moderator, men tycker fortfarande att det är lite töntigt med signaturerna.
Känns fö. som att alla trådar slutar med diskussioner om Securion och om honom kan jag inte säga så mycket, förutom att man är i en utsatt position som moderator över politikforum.
Eftersom jag mest hänger under övrigt så är chansen för att mina inlägg ska raderas och jag hamna i bråk med moderator nästintill obefintliga. Kram och godnatt!
Citera
2003-08-12, 16:35
äldre konto (old)
Ej medlem
Hyland

Skriv.

Sug min kuk billy_jet i satanistforumet

eller

Billy_jet du är en byracka.

I någon av de forum där securion huserar.

Så får du se hur snabbt man kan bli bannad.

Detta är saker som räknas som personangrepp, hoppas någon tar upp det och anmäler detta till polisen, de lär ju bli interesserade.[/quote]
Citera
2003-08-12, 23:06
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag har justerat min signatur för att tillmötesgå Hyland.
Citera
2003-08-12, 23:10
Medlem
Securions avatar
Jag har minskat ner min i storlek lite eftersom det svider i ögonen på vissa....

Alla nöjda?
Citera
2003-08-12, 23:53
Medlem
Nu har jag åxå fixat biffen, vill Hyland bli irriterad får han fixa ett förstoringsglas..... 8O
Citera
2003-08-13, 09:47
Medlem
MODERATORMODERATORMODERATORNUKANSKEHYLANDENÖJDMODE RATORMODERATORMODERATORMODERATOR

LOL !
Citera
2003-08-13, 15:21
Medlem
Hylands avatar
Nöjd blir jag inte förrän ni för in ( 8)) homosexuella slagord i era signaturer.
Glad blir jag inte förrän ni bjuder på röfv.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in