Citat:
Ursprungligen postat av Bönan
Jag länkar absolut inget, detta är upp till dig att hitta tyvärr..Ber omursäkt om jag är hård. Men vill du leta så kan du göra det själv..
Ehm... Det vi gör är att föra en diskussion, inte en tävling i vem som söker bäst. Du påstod att en viss andel bryts ned, jag säger att jag tror att psilocybinet är såpass stabilt att det inte bryts ned. Jag har inte någon säker "källa" till mitt påstående, men det är vad jag har hört överallt. Du däremot säger dig ha en källa där det påstås att 10-15% försvinner. Om du nu har denna källa, vad är då poängen med att inte visa upp den? Jag medger att jag har fel om någon respektabel person på MM är din källa, men hur ska jag kunna veta om det du säger verkligen
kommer från någon på MM, om du inte ens vill visa var du fått din information ifrån?
Jag "tror" och kan minnas fel. Du däremot säger dig ha en specifik siffra, och därför ligger "bevisbördan" på dig. Är nämligen inte ute efter att så att säga vinna här, jag vill helt enkelt veta hur det ligger till!