2010-08-17, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Läs.. "Ja inte från årets skörd"..
my bad.. jag blev för ivrig
Citera
2010-08-17, 17:15
Medlem
OxZns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baabamaa
Fan vilka Tjernobyltoppisar. De flesta är nog toppisar men det är också några fulsvampar där, lägg dem på ett papper, numrera och fota dem så du inte blir förgiftad.

haha, Okei. Ska göra de så fort polarens bil kommer hem. Glömde dom där..
Citera
2010-08-17, 20:29
Medlem
klos_s avatar
Var ute igår och letade, vi hittade ~200 stycken. Jag var förstagångare och käkade 45stycken. Men jag fick knappt någon effekt alls, var några skuggor som kunde se skumma ut. Inget mer än det, är det som med cannabis att man måste ta det några gånger för att kunna få den totala effekten?
Citera
2010-08-17, 20:33
Medlem
Bönans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klos_
Var ute igår och letade, vi hittade ~200 stycken. Jag var förstagångare och käkade 45stycken. Men jag fick knappt någon effekt alls, var några skuggor som kunde se skumma ut. Inget mer än det, är det som med cannabis att man måste ta det några gånger för att kunna få den totala effekten?
Men du kanske hitta den där svaga sorten,Men du det e nog bättre du lägger ut bilder påt innan du äter nått, kan ju vara den giftiga sorten
Citera
2010-08-17, 20:33
Medlem
jäjgs avatar
Citat:

Nej, 45 st borde du märka av. Svamparna ni hittade, eller några av dem, var kanske inte toppisar?
Citera
2010-08-17, 20:35
Medlem
Vakuumankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jäjg
Nej, 45 st borde du märka av. Svamparna ni hittade, eller några av dem, var kanske inte toppisar?

Man märker av det väldigt mycket på 45. Jag åt 50 stycken igår. Troligen har killen käkat fel svamp.
Citera
2010-08-17, 20:41
Medlem
klos_s avatar
Svamparna var max 3-5cm höga. Kanske inte innehöll så mycket psilocybin?

EDIT: Två av de jag var med trippade, de som kört på innan.

EDIT: Kollat upp några "Identifierings förväxlingar"-sidor och har inte hittat någon som är lik den vi åt förutom toppisar, och två av de var med trippade som sagt. Jag käkade många, men de var små som satan. De hade svarta skivor och ljus/begie/grå hatt med en topp.
Senast redigerad av klos_ 2010-08-17 kl. 20:50.
Citera
2010-08-17, 20:43
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Du åt fel sorts svamp, inget snack om saken. Nej, man får inte svagare effekt första gången.
Citera
2010-08-17, 21:02
Medlem
Cheiross avatar
Blev inte ens pupillerna stora?

Standardfrågorna då: käkar du några läkemedel? Du åt väl allihop på samma gång? Hur små dom än är så borde du definitivt känt av rejäl effekt på 45st.
Citera
2010-08-17, 21:04
Medlem
klos_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheiros
Blev inte ens pupillerna stora?

Standardfrågorna då: käkar du några läkemedel? Du åt väl allihop på samma gång?

De sa att mina var stora som hus så jo, det var de.
Jag käkar Zink-tabletter. Jag åt 35stycken på samma gång, sen 10-15 minuter senare åt jag resten.
Citera
2010-08-17, 21:06
Medlem
Vakuumankas avatar
I kväll bär det av igen. En polare var sugen och jag har 35 svampar var.
Lär bli en fin tripp idag igen. Ska sätta oss vid brasan, kolla ut på den mörka mysiga skogen
och säkert ta en fin promenad och kolla på alla träd och lycktorna som finns där ute.
Återkommer imorgon.
Citera
2010-08-17, 21:07
Medlem
Vakuumankas avatar
Citat:
De sa att mina var stora som hus så jo, det var de.
Jag käkar Zink-tabletter. Jag åt 35stycken på samma gång, sen 10-15 minuter senare åt jag resten.

Låter mycket underligt att du inte kände något. Som sagt åt jag 50 stycken igår och jag var totalt borta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in