2007-08-20, 14:43
Medlem
piskans avatar
Jag tycker att det känns lite tidigt för dom små liven att dom redan har tittat upp, jag menar krävs det inte sköldchock (alltså att temperaturen stiger ner mot 0 grader) innan dom börjar växa, och det är väl endå minst 10-15 grader på natten just nu, har vart ute i 3 år och letat och förra året så var det som bäst i mitten av september. men eftersom folk verkar ha hittat så kanske man ska bege sig ut på jakt då, har ett par riktiga guldgruvor
Citera
2007-08-20, 15:17
Medlem
Roygbivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begadefon
Förstagångs användare här! ska ta lågdos 10-20st. OM jag emot ala omständigheter skulle snea, så skulle jag väl bara bli lite nojig ala cannabis?

Att snea på en psykedelia är ganska annorlunda från hur det är på cb. En ganska vanlig tanke som väcker oro tycks vara att människor börjar tvivla på om det de ser är verkligt eller inte. Det är svårt att förstå nojjan om man inte upplevt den, men det kan vara att man kanske intalat sig att om man nu börjar ifrågasätta verkligheten så kanske också verkligheten försvinner, och att när drogen går ur så kommer trippen fortsätta i all oändlighet eftersom man nu inte längre finns.

Detta är ett bara ett exempel, men att snea på psykedelia kan iaf bli väldigt mycket mer intensivt än vad det blir på cb.
Citera
2007-08-20, 16:53
Medlem
klisssters avatar
Asså hallå södra skåne? Kom igen nu då ! =)
Citera
2007-08-20, 17:49
Medlem
apan_olofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liberalusers
He he he, jag bara skrattar åt alla som envisas med att säga att det inte har börjat växa några toppisar i stockholmsområdet än.........

Vart är det du har hittat då?.. inte för att du ska avslöja ditt toppis Eldorado eller så, men vilken del av stockholm snackar vi??
Citera
2007-08-20, 19:38
Bannlyst
Jag har hittat mina på Gålö som ligger 10 minuter ifrån haninge... Ironiskt nog så sitter jag på ett behandlingshem här ute på Gålö, och har subutex behandling, he he he... Så jag har all tid i hela världen att gå runt o leta hela dagarna om jag har lust...

Som jag sa tidigare så hittade jag min första sats för över 2 veckor sedan. Senast idag när jag var ute o tittade så hittade jag ett 10 tal...

Men jag håller med om att det vore kanon om det kom lite regn o temperaturen gick ner till runt 15 grader... För det är ju inte direkt säsong än... Jag VET att jag hade en jävla TUR som har hittat så pass många redan.

Jag har själv letat i över 10 år, och gått igenom 100 tals kohagar. Och ibland så undrar jag nästan om inte toppisen är sveriges mest svårhittade svamp. Man måste verkligen veta var dom växer, eller så måste man ha ett enormt flyt om man ska hitta tillräckligt många för att kunna ha skoj på...
Citera
2007-08-20, 23:04
Medlem
begadefons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Att snea på en psykedelia är ganska annorlunda från hur det är på cb. En ganska vanlig tanke som väcker oro tycks vara att människor börjar tvivla på om det de ser är verkligt eller inte. Det är svårt att förstå nojjan om man inte upplevt den, men det kan vara att man kanske intalat sig att om man nu börjar ifrågasätta verkligheten så kanske också verkligheten försvinner, och att när drogen går ur så kommer trippen fortsätta i all oändlighet eftersom man nu inte längre finns.

Detta är ett bara ett exempel, men att snea på psykedelia kan iaf bli väldigt mycket mer intensivt än vad det blir på cb.

Man tackar. Men alltså, på 10-20 så upplever man väl inte ego-död ändå, jag menar om ruset inte är så starkt i sig så...?
Citera
2007-08-20, 23:23
Medlem
Citat:
Man tackar. Men alltså, på 10-20 så upplever man väl inte ego-död ändå, jag menar om ruset inte är så starkt i sig så...?

Det är olika från person till person. Mitt tips, sluta fråga. Gå till www.erowid.org och läs. Läs svampFAQ och läs massa triprapporter.
Citera
2007-08-21, 00:21
Medlem
Lennie_thiefs avatar
Hittade 3-4 stycken i borås. Dock inte vuxit färdigt än.
Jag väntar hellre till slutet på september
Citera
2007-08-21, 00:33
Medlem
Rob Foxters avatar
Tror ni att den ihärdiga nederbörden denna sommar påverkar höstens skörd?
Isåfall lär det ju bara ska vara positivt!
Nån som hittat i Karlstad?
Citera
2007-08-21, 00:34
Medlem
dumms avatar
Citat:

10-20 gör dig konstig och pratig
Ta 30-40 första gången du tar så händer det lite grejer, varför slösa bort god svamp i små doser ?
Citera
2007-08-21, 01:59
Medlem
Mystiqes avatar
Har nån hittad nu svamp i göteborgstrakten nu?
Citera
2007-08-21, 10:18
Medlem
pungulfs avatar
Skulle detta kunna vara en toppis? Tacksam för svar

http://img260.imageshack.us/my.php?image=p8210004cd3.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem