Tjena! Va ute på en snabb runda första gången någonsin. Jag tror att jag har hittat rätt men
söker någon som kanske är lite mera kunning som kan hjälpa mig identifiera dessa korrekt.
Okej tackar!
Någon som vet om det är kört i Stockholmsområdet?
Inte för sent ännu. Var ute här om dagen och drog in c:a 250st på en halvtimme. Däremot säger väderlek rapporterna att de kan bli flera frost nätter. Så säsongen börjar lida mot sitt slut
Jag var ut och tittade på andra ängen idag och hittade dom här var inte riktigt säker för dom var så mörka en var till och med ihop skrynklad. tack på förhand
(ursäkta dålig bildkvalité)
Jag var ut och tittade på andra ängen idag och hittade dom här var inte riktigt säker för dom var så mörka en var till och med ihop skrynklad. tack på förhand
Brukar ni tvätta era svampar efter ni plockat de? Eller gör ni som jag och bara torkar de sen tuggar skiten som den är, massa jord och annat brukar finnas på dem