2006-08-30, 20:06
Medlem
Spokens avatar
Jag och en polare var nyss ute i någon timme och plockade.. Med tanke på att det ändå är ganksa tidigt att plocka toppisar i år så var jag hel nöjd med våra ca 100st som vi fick. Jag slänger upp bild senare kanske. Gott ska det bli!
Citera
2006-08-30, 23:18
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Snälla, säg var ni har plockat dom tack... underlättar (tex ovanstående!)

Tack på förhand!
Citera
2006-08-31, 01:01
Medlem
drymarchonics avatar
Tack för lite utförligare tips!

Var ute ett par timmar idag också, ett par snokar och ett par grodor... inga toppisar, nu väntar jag ett tag!
Citera
2006-08-31, 08:35
Medlem
rcilikes avatar
Nu har det äntligen börjat att poppa upp Toppisar i småland, närmare bestämt Kronobergs Län.

Än så länge växer de bara en och en på de fält jag förra året plockade hundratals. Men om några veckor så!

Happy hunting!
Citera
2006-08-31, 08:44
Medlem
DXM-Redemptions avatar
En rolig sak är att det har varit ett par veckor i ett par vecko.. jävla toppisar
Citera
2006-08-31, 08:57
Medlem
Tjacktorskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerArnold
Grabbar... lita aldrig på en tjackis..

Jag förstod ironin men jag är bara tvungen att damma av dolken och hugga dig i ryggen min vän. Tjackis må jag vara men jag har ätit en del magiska svampar i mina sjuka knarkarperioder så bullshita inte mig din syrabesudlade homofil. Brokingar, pung slut.
Citera
2006-08-31, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken
Jag förstod ironin men jag är bara tvungen att damma av dolken och hugga dig i ryggen min vän. Tjackis må jag vara men jag har ätit en del magiska svampar i mina sjuka knarkarperioder så bullshita inte mig din syrabesudlade homofil. Brokingar, pung slut.

AAHAHAHAHAHAHAHA
Citera
2006-08-31, 13:46
Medlem
Betongbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsken

Haha, dagens! ...

Tänkte gå ut o leta på mina spots om typ 2 veckor, har massa härlga hålor i terminens schema så ja hinner ta några rundor på rasterna. Bor för övrigt i Skåne, så än har dom väl inte ploppat upp. Mitten av September brukar jag gå ut, och då finns dom ...
Citera
2006-08-31, 15:39
Medlem
robbels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerArnold
Ser väldigt bra ut.. bästa ställena är där det betat djur..

Mm de ser nice ut faktiskt.. det bor ca 10-12 får som lallar omkring där dygnet runt å skiter en hel del osv
Citera
2006-08-31, 16:38
Bannlyst
Kan inte Perarnold, Brofsteel och Polski sluta försöka bedöma sånt ni inte känner till? Det är rejält störande att ni skriker toppis så fort nån uppvisar lite brokingar. Det kan vara farligt dessutom.
Citera
2006-08-31, 16:38
Medlem
DirtyBones avatar
var ute igår i mina gömmor (bor strax söder om gbg) och här har det fan inte kommit än, inte på mina ställen iaf. Viste att det var för tidigt här omkring, men var tvungen att göra en check för säkerhets skullepga av att det vart kallt på nätrena, men det är ju 20+ på dagarna så man får ta o vänta nån vecka till. Ville bara dela med mig av informationen.

piiiiiiis!!
Citera
2006-08-31, 16:43
Medlem
euphorias avatar
bor i småland och jag å mina små vänner har redan plockat uppemot 70 st, ska till sammma plats imorgon och plocka dubbelt så mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in