Jag har vart på 2 st golfbanor, har en i närheten och en ett par mil bort. Den som är i närheten har jag inte gått igenom speciellt bra så det ska bli av imorgon sen eftermiddag! Börjar gråta snart.
bara att härda tänk va lycka du kommer få när du hittar
bara att härda tänk va lycka du kommer få när du hittar
Jag kommer kissa på mig av lycka isf men jag har letat så många timmar utan resultat så jag tror alla driver med mig och att det inte finns något som kallas toppis.. typ
Blev fundersam på dom två längst till höger på översta bilden. När dom torkade blev dom inte sandgula som dom andra utan mer bajsbruna. Dom är identifierade som toppisar tidigare här i tråden. Kolla på andra bilden (där alla är torra) där jag jämför dom med några andra. Är det verkligen Toppisar?
Första gången jag försöker mig på att plocka, hade varit grymt snällt om expertpanelen kan dubbelkolla mitt plock och ge gärna feedback på om jag hittat fel vad jag missat m.m.
Hitta en jätte hage säkert störe en 2 hektar, hittat över 9057st i den hagen haha. Ingen översyn åt något håll haha, bättre kan man inte hitta. Ett tips kolla runt tuvorna där det är mycket mossa, de brukar flyta in i mor tuvorna senare.
dom första jag hittade var jätte små och fula sen gick jag vidare på ängen och in på en stig som ledde till en annan och Pang! där fanns det massor, ska dit imorgon igen och plocka det jag missat ;D