2008-12-02, 04:24
Medlem
dont_blame_mes avatar
jag vill att mina videofiler, t.ex .avi ska öppnas med media player classic när jag dubbelklickar på dom, eller öppnar packar upp dom och öppnar dom direkt från winrar. jag har valt det genom att välja öppna med och bockat i att den alltid ska välja media player classic, ändå öppnas allt i windows media player, hjä'lp?
Citera
2008-12-02, 08:00
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dont_blame_me
jag vill att mina videofiler, t.ex .avi ska öppnas med media player classic när jag dubbelklickar på dom, eller öppnar packar upp dom och öppnar dom direkt från winrar. jag har valt det genom att välja öppna med och bockat i att den alltid ska välja media player classic, ändå öppnas allt i windows media player, hjä'lp?
Ta bort inställningen i windows media player annars ställer den tillbaka det varje gång den startar...
Citera
2008-12-02, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dont_blame_me

Högerklicka på filen du vill öppna och klicka på "Öppna Med" klicka på "Välj Program" Välj det program du vill öppna filen med och bocka i "Använd alltid detta program...."
Citera
2008-12-02, 10:01
Medlem
Andreasvbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phlaxurqx
Högerklicka på filen du vill öppna och klicka på "Öppna Med" klicka på "Välj Program" Välj det program du vill öppna filen med och bocka i "Använd alltid detta program...."
Det var det han hade gjort.

Som föregående skrev måste man ta bort från WMP annars lägger den tillbaka.
Citera
2008-12-02, 15:55
Medlem
dont_blame_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Det var det han hade gjort.

Som föregående skrev måste man ta bort från WMP annars lägger den tillbaka.

yeeess, tack för hjälpen hörrni

fick till de nu, fick ta bort inställningarna i både winamp o wmp. så fungerar det med mpc nu =) tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in