2008-12-01, 23:15
Medlem
k0rv3ns avatar
I helgen var det tydligen någon kanal som sände nyheter från dreamhack. Polarn hade sett. Och jag hade tydligen varit med. Han kom dock inte ihåg exakt kanal och vilken dag. Men var helt 100 på att jag var med i klippet.

Det handlar alltså om typ tv4, svt eller något. Finns det någon som har sett på tv och sett något inslag från dreamhack? säg gärna då vilken kanal och tid. Så jag kan hitta det på nätet. Har sökt som fan men inget hittat.
Citera
2008-12-02, 09:17
Medlem
k0rv3ns avatar
BUMP

Ingen av er som kollade på nyheter i helgen? Ovh såg något inslag från dreamhack?
Citera
2008-12-02, 11:24
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k0rv3n
I helgen var det tydligen någon kanal som sände nyheter från dreamhack. Polarn hade sett. Och jag hade tydligen varit med. Han kom dock inte ihåg exakt kanal och vilken dag. Men var helt 100 på att jag var med i klippet.

Det handlar alltså om typ tv4, svt eller något. Finns det någon som har sett på tv och sett något inslag från dreamhack? säg gärna då vilken kanal och tid. Så jag kan hitta det på nätet. Har sökt som fan men inget hittat.
Tror kanal 7 har ett spelprogram som heter typ "Gameplay". De brukar rapportera från DH, sedan har väl kanal 8 ett spelprogram också.

Kolla därför på Aftonbladet.se och kanal8.se

Vill du se dina fem sekunder i rampljuset?
Citera
2008-12-02, 12:09
Bannlyst
Verkar vara från förra årets DreamHack, men det är kanske samma kanal (TV7)?
http://www.tv7games.se/ValtSpel.aspx?titleId=195
Citera
2008-12-02, 16:00
Medlem
k0rv3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Tror kanal 7 har ett spelprogram som heter typ "Gameplay". De brukar rapportera från DH, sedan har väl kanal 8 ett spelprogram också.

Kolla därför på Aftonbladet.se och kanal8.se

Vill du se dina fem sekunder i rampljuset?

ne men kan vara lite roligt ifall det verkligen var jag. Tror inte det var tv7 eller liknande. Enligt honom så var det antagligen tv4 men han visste inte (inte hittat något där) Och från årets dh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in