2003-08-08, 02:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Verkar som om Larry flynt kommer att ställa upp som motkandidat till Arnold S.

Vem av dessa två skulle ni rösta på?
Citera
2003-08-08, 02:13
äldre konto (old)
Ej medlem
http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn/A11953-2003Aug1?language=printer
Citera
2003-08-08, 03:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja du....svår fråga=) I ärlighetens namn är jag inte så insatt i kalifornisk lokalpolitik...men visst vore det någonting att ha Arnold som guvenör...fast samtidigt är det väl lite exotiskt med en porr-snubbe också?=)
Citera
2003-08-08, 11:49
äldre konto (old)
Ej medlem
jag personligen håller på flynt, han verkar roligare och smartare än Arnold + att han är en duktig publicist.
Citera
2003-08-08, 15:33
äldre konto (old)
Ej medlem
...

Det vore ju lite komiskt att se en guvenör Arnold i omvalstider avsluta ett tal med "I'll be back".. men det kanske inte är av lika hög prioritet för De i Kalifornien.. men antagligen är det faktiskt så..

Tror inte en jävel bryr sig om politiken helt ärligt, hur skrapade arnold annars fram 1.3 milj namnröster.. tror ni seriöst att ens 10% av dessa seriöst gått igenom (hur då?) vad arnold planerat för Kalifornien, och i stora drag håller med om det?
Det är väl bara en stor circus..

Dessutom tror jag Flynt får det lite svårare, är ju alltid ett plus(för arnold) att ha stöd från Republikanerna
Citera
2003-08-08, 18:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag tror inte heller att Flynt kommer att bli karliforniens nya guvernör pga av Arnolds popularitet. Det har ju gjorts jämnförelser mellan Arnold och Reagan båda två skådespelare, republikaner och guvernörer för Karlifornien, ja Arnold har ju inte blivit vald än iofs.

Så framtidens president kanske Blir Terminatorn...

Vote for Flynt!
Citera
2003-08-08, 21:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L_BRUCE

Inte då.
Citera
2003-08-08, 21:30
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_BRUCE
Jag tror inte heller att Flynt kommer att bli karliforniens nya guvernör pga av Arnolds popularitet. Det har ju gjorts jämnförelser mellan Arnold och Reagan båda två skådespelare, republikaner och guvernörer för Karlifornien, ja Arnold har ju inte blivit vald än iofs.

Vote for Flynt!

Reagan var ju politiskt aktiv inom fackrörelsen; Han hade alltså mer kött på benen än Arnold. Man måste f.ö. vara född i USA för att kunna bli president där.
Citera
2003-08-08, 23:17
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Reagan var ju politiskt aktiv inom fackrörelsen; Han hade alltså mer kött på benen än Arnold. Man måste f.ö. vara född i USA för att kunna bli president där.

visste jag ju.. ops: ops:
Citera
2003-08-09, 04:05
äldre konto (old)
Ej medlem
[quote=

Vote for Flynt![/quote]

Arnold kan inte bli president eftersom han är född utanför Usa. Tyvärr, tror han skulle bli en grym president. 8)
Citera
2003-08-10, 19:14
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: ...

Helt klart Arnie.
Han skulle såklart kunna vara lite mer höger, men han har en ganska bra moral och skulle nog kunna föra en bra politik. Allt är bättre än Davis.

Dessutom har han så jävla mycket pengar så ingen kan muta honom. :-D
Citera
2003-08-11, 12:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wargroo
Arnold kan inte bli president eftersom han är född utanför Usa. Tyvärr, tror han skulle bli en grym president. 8)

Det där kommer förmodligen att ändras.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in