2008-11-30, 20:57
Medlem
Tjena! Har ett litet störande skit på datorn som jag vill få bort.

Det är så här att när jag högerklickar på vilken fil som hellst på datan så kommer det upp något omnipage SE nånting. Jag har inte en blekaste hur det kan komma sig hur det kom dit eller något. Det blev så för någon dag sen och fattar ingenting. Kan det ha något att göra med något program eller så? Vill bara få bort det för när jag tillexempel ska kopiera eller klippa ut så kommer detta upp hela tiden, tar cirka 10 sekunder på mitt liv varje gång. Väldigt störande. Så undrar jag nu hur jag får bort skiten? Tack på förhand

Anledningen att tråden hamnade här är för jag har ingen aning vad Omnipage är!
Senast redigerad av hockeyabbe 2008-11-30 kl. 21:06. Anledning: Därför srAz inte hjälpte mig, Reason: Det var fel på rubriken!
Citera
2008-11-30, 21:03
Citat:
Ursprungligen postat av hockeyabbe
Tjena! Har ett litet störande skit på datorn som jag vill få bort.

Det är så här att när jag högerklickar på vilken fil som hellst på datan så kommer det upp något omnipage SE nånting. Jag har inte en blekaste hur det kan komma sig hur det kom dit eller något. Det blev så för någon dag sen och fattar ingenting. Kan det ha något att göra med något program eller så? Vill bara få bort det för när jag tillexempel ska kopiera eller klippa ut så kommer detta upp hela tiden, tar cirka 10 sekunder på mitt liv varje gång. Väldigt störande. Så undrar jag nu hur jag får bort skiten? Tack på förhand

Anledningen att tråden hamnade här är för jag har ingen aning vad Omnipage är!

jag tänker inte hjälpa dig förrän du har en vettig rubrik.
Citera
2008-11-30, 21:03
Medlem
Owes avatar
Det är ju bra om du skriver exakt vad som kommer upp ..
Annars verkar omnipage vara något typ foto/scanning program, försök ta bort det via "lägg till ta bort program" i kontrollpanelen.
Citera
2008-11-30, 21:12
Medlem
Tack, du gav mig en ledtråd iaf. Det fanns inte där men gick in på Ccleaner sedan på tools och tog bort det via det programmet. tack så mycket, du har nu räddat en massa minuter i mitt liv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in