Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-06, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Aha då fattar man varför inte dem haft henne på plats och varit expert...
Tyckte jag såg det för några veckor sen när hon satt i studion men nu stod hon upp och pratade och det var inga tvivel. Skulle gissa på sjunde månaden.
Citera
2025-03-06, 09:41
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Tyckte jag såg det för några veckor sen när hon satt i studion men nu stod hon upp och pratade och det var inga tvivel. Skulle gissa på sjunde månaden.
En av de bästa experterna på VIAPLAY som dem har...
Citera
2025-03-06, 13:28
Medlem
Citat:
En av de bästa experterna på VIAPLAY som dem har...
Gillar Bojan men har väldigt svårt för Saga, tycker hon pratar sönder matcherna hon är expert i och även när hon är i studion. Gillar Johanna Frisk mycket mer
Citera
2025-03-06, 14:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexL4
Gillar Bojan men har väldigt svårt för Saga, tycker hon pratar sönder matcherna hon är expert i och även när hon är i studion. Gillar Johanna Frisk mycket mer
Saga har känslan hon ser saker som inte annan ser, men Johanna är mer lugn i utförandet men nej Saga är vassare...
Sedan lär hon snart vara borta ett tag så vem ersätter henne under Mamma ledigheten....
Citera
2025-06-01, 12:24
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Saga har känslan hon ser saker som inte annan ser, men Johanna är mer lugn i utförandet men nej Saga är vassare...
Sedan lär hon snart vara borta ett tag så vem ersätter henne under Mamma ledigheten....

Helt rätt av dej, hon ser ju tydligen ngt i den extremt svagbegåvade Bojan. (Alternativt är hon själv i paritet med honom och lika barn leka bäst.)
Citera
2025-06-01, 13:39
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Helt rätt av dej, hon ser ju tydligen ngt i den extremt svagbegåvade Bojan. (Alternativt är hon själv i paritet med honom och lika barn leka bäst.)
Ja du han körde logik i går bojan HAN ska bli pappa till en flicka, no shit som ingen sett det undrar om han tänkte ingen vet om det nu lägger jag ut det Niva såg ut som jaha sedan då....
Citera
2025-06-18, 15:52
– Bojan o Saga tar välförtjänt mamma- och pappaledighet i sommar..

43-årige Djordjic har tidigare berättat att han fått mycket hat på sociala medier för sin relation med Fredriksson, 30.
– Det är kanske inte världens lättaste att hantera de här negativa kommentarerna hela tiden.
Du vet, folk kan spy galla på oss.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/bojan-djordjic-och-saga-fredriksson-missar-em/
Citera
2025-10-12, 07:54
Medlem
sound69s avatar
Nu får tydligen Bojan en massa hat efter hans kritik mot JDT efter förlusten mot Schweiz i fredags. ”Jag kommer inte att sluta eller ändra mitt sätt att vara” säger Bojan till AB:

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/JbVG7j/bojan-djordjic-fick-hat-efter-kritiken-mot-jon-dahl-tomasson

Bra Bojan! Fortsätt att vara dig själv. Vad är det för folk som hatar egentligen? Bojans analys efter matchen var ju utmärkt.
Citera
2025-10-12, 08:10
Medlem
Jofs avatar
Den här ilskne serben borde gå till talterapeut. Han har en grötig röst och låter guturalt.
Att han dåligt begåvad och självgod står jag ut med däremot.
Citera
2025-10-12, 08:12
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Den här ilskne serben borde gå till talterapeut. Han har en grötig röst och låter guturalt.
Att han dåligt begåvad och självgod står jag ut med däremot.
Han har förpestat sändningarna i över 10 år nu. Tål inte han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in