Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-30, 16:02
Medlem
diversions avatar
Städa där, fixa nya mods eller vad som helst. Forumet känns inte riktigt läsvärt längre, på senare tid.

Så..
Citera
2008-11-30, 16:05
Medlem
ojns avatar
Du kan ju börja med att skicka RP. När du kommit så långt kan du uppdatera ditt inlägg att peka på de problem du anser forumet har. Bara säga "städa upp nu" är inte speciellt specifikt.
Citera
2008-11-30, 16:19
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojn
Du kan ju börja med att skicka RP.

Mmm, finns inte en enda obehandlad RP i det forumet. Givetvis så ska forumet skötas ändå men utan RP:s så blir det svårare och att gnälla utan att ens orka rapportera inlägg som man anser bryter mot reglerna känns lite märkligt.
Citera
2008-11-30, 19:34
Medlem
diversions avatar
Vad jag är ute efter är hårdare moderering. Skrota trådar som "Pappa är i knipa, jag är orolig. Hur kommer det gå för honom?". Folk startar trådar om sina alldagliga problem KONSTANT.
Citera
2008-11-30, 21:01
Medlem
ojns avatar
Vad är det för del på trådarna? Passar de inte i forumet? Bryter de mot några regler? Är de fulla av off-topic?

Värt att notera att du fortfarande inte skickat en enda RP.
Citera
2008-11-30, 21:10
Medlem
diversions avatar
Citat:
Vad är det för del på trådarna? Passar de inte i forumet? Bryter de mot några regler? Är de fulla av off-topic?

Värt att notera att du fortfarande inte skickat en enda RP.

Värt att notera är att jag inte har skickat ett enda RP sedan jag anslöt mig till detta forumet.

Felet är att 50% av trådarna egentligen inte handlar om psykologi, utan relationer och dumma frågeställningar som "Är det normalt att känna sug efter socker?".

Jag har ingen aning om hur mod-systemet funkar här på fb, och i vilka lägen man ska skicka RP. Vill inte vara nån låtsasmoderator. Men du vill alltså att jag ska börja skicka RP på saker som jag tycker inte hör hemma?
Citera
2008-11-30, 21:20
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diversion
Jag har ingen aning om hur mod-systemet funkar här på fb, och i vilka lägen man ska skicka RP. Vill inte vara nån låtsasmoderator. Men du vill alltså att jag ska börja skicka RP på saker som jag tycker inte hör hemma?
Alla trådar som du anser bryter mot forumets regler kan du skicka RP på. Om du anser att trådarna är postade i fel forum bryter de i så fall mot regel 0.02, varpå en RP är mer än välkommen och anses absolut inte som låtsasmodererande, så länge du håller dig till just RP och inte skriver ut detta i tråden. Då är det lika OT som det du rapporterar och kan kanske ses som låtsasmodererande av en del.
Citera
2008-11-30, 21:47
Medlem
diversions avatar
Citat:
Alla trådar som du anser bryter mot forumets regler kan du skicka RP på. Om du anser att trådarna är postade i fel forum bryter de i så fall mot regel 0.02, varpå en RP är mer än välkommen och anses absolut inte som låtsasmodererande, så länge du håller dig till just RP och inte skriver ut detta i tråden. Då är det lika OT som det du rapporterar och kan kanske ses som låtsasmodererande av en del.

Ok, då vet jag det. Tackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in