Hej, första gången jag använder Windows xp så vet inte så mycket.
Iallafal så fick jag låna en kompis Dell XPS m1710 så jag har installerat om XP på den. Tog Windows Xp SP3 från torrentleech. Allt gick bra o så men nu vet jag inte hur jag ska komma in på mitt trådlösa nätverk med den. Datorn verkar inte hitta det trådlösa nätverkskortet. Hur gör jag för att datorn ska hitta det?
Läste runt lite på internet och kom in på Device manager men där står det inget om något wireless bara 1394 Net adapter. Men jag vet att datorn har ett trådlöst kort för jag använde det innan jag installerade om datorn.
Hur ska jag göra?
hmmm.. om det typ ett D-Link pci Kort så kan det va så att du måste ta ut det och sätta in det igen,då kmr datorn hitta den nya maskinvaran... så måste jag göra varje gång jag formaterar.
Lite skummt men värt att testa!
Allt fixade sig när jag fixade drivrutiner till det från nätet. Men nu blir jag väldig konfunderad när jag upptäcker att allting på C: finns kvar sedan innan jag installerade om. Hur hänger det ihop? försvann inte allt när jag installerade om. Hur gör jag för att få en helt clean install?
Allt fixade sig när jag fixade drivrutiner till det från nätet. Men nu blir jag väldig konfunderad när jag upptäcker att allting på C: finns kvar sedan innan jag installerade om. Hur hänger det ihop? försvann inte allt när jag installerade om. Hur gör jag för att få en helt clean install?
Du måste formatera hårddisken före xpinstallationen...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!