2008-11-28, 08:57
Medlem
Ibland nr jag frsker g in p vissa sidor eller kolla saker p vissa sidor fr jag bara upp meddelandet "Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player" och jag har flera gnger frskt ladda ner/installera/avinstallera/ominstallera den senaste versionen av Flash Player (10.0.12.36) och varje gng str det att installationen lyckats och yada yada, men ND fr jag fortfarande upp ovanstende meddelande p vissa sidor.

Vad kan jag gra fr fel?
Citera
2008-11-28, 09:33
Medlem
hasenfrasens avatar
Installera ven Shockwave och se till att sidan du vill ska funka inte blockeras av IE7PRO, AdBLock, NoScrpit etc.
Citera
2008-11-28, 10:47
Medlem
LasseKongoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ntfu
Ibland nr jag frsker g in p vissa sidor eller kolla saker p vissa sidor fr jag bara upp meddelandet "Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player" och jag har flera gnger frskt ladda ner/installera/avinstallera/ominstallera den senaste versionen av Flash Player (10.0.12.36) och varje gng str det att installationen lyckats och yada yada, men ND fr jag fortfarande upp ovanstende meddelande p vissa sidor.

Vad kan jag gra fr fel?

Vilken weblsare anvnder du?
Fr om du anvnder firefox mste du ven ha senaste versionen av den s se till att du uppdaterat FF isfall. Kolla ven s att det inte ligger gamla versioner kvar sen innan av flash och testa sen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in