2008-11-27, 18:13
Medlem
lite oroväckande att ingen har skapat tråden än! Seriens bästa lag är just nu Frölunda och de ångar nog på hårt ikväll med! För övrigt ser det ut att bli rätt jämna matcher tycker jag.

Kvällens matcher
--------------------
MODO Hockey vs. Luleå HF
Timrå IK vs. Skellefteå AIK
Rögle BK vs. Brynäs IF
Södertälje SK vs. Djurgården
Färjestads BK vs. Linköpings HC
HV 71 vs. Frölunda
Citera
2008-11-27, 18:17
Medlem
Jag tror och hoppas att LKPG, Frölunda och MODO vinner, resten skiter jag i
Citera
2008-11-27, 18:19
Medlem
Ferross avatar
Tror vi får det riktigt tufft mot Modo, de har imponerat den sista tiden och verkar ha fått tillbaka en hel del spelare medan vi har spelat rätt dåligt de senaste matcherna och det finns inget som pekar på att vi ska vända den trenden.

Så Modo-Luleå känns som en solklar etta.
Citera
2008-11-27, 18:22
Medlem
Flärps avatar
Ett rejält decimerat FBK som har 0 poäng och 0 mål gjorda mot kvällens kombatant, KUK. Nu saknas dessutom Norda som har visats sig vara riktigt viktig den här säsongen.

Tror att vi åker på stortorsk ikväll.
Citera
2008-11-27, 18:23
Medlem
aCeees avatar
Frölunda har fin form, nu tar vi en till !!
Citera
2008-11-27, 18:26
Medlem
Klaemmys avatar
Frölunda vinner ikväll, inget snack om den saken. Får sitta i telefonkonferans med nån kompis som kan referera matchen, jag åker nämligen iväg just ikväll när matchen sänds på C+... bleh.
Citera
2008-11-27, 18:26
Medlem
pontassss avatar
SweTechs gubbar får det svårt i afton, för lejonen är revanchsugna efter två raka förluster.

Bring it on..
Citera
2008-11-27, 18:36
Medlem
mazzys avatar
Jahaja, HV mot Frölunda. Det blir riktigt tufft alltså, men matcherna mot Frölunda brukar vara sevärda.
Citera
2008-11-27, 18:36
Medlem
VicVocs avatar
Jag har jobb som måste vara klart imorgon så jag har inte tid att åka till Jönköping ikväll. Men jag kommer iaf att ha matchen på i bakgrunden så att det inte blir för mycket jobb
Citera
2008-11-27, 18:38
Medlem
VicVocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazzy
Jahaja, HV mot Frölunda. Det blir riktigt tufft alltså, men matcherna mot Frölunda brukar vara sevärda.

Näst efter matcherna mot Lila så är matcherna mot HV de som känns mest laddade. Kommer nog bli en riktigt bra match ikväll
Citera
2008-11-27, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Tror vi får det riktigt tufft mot Modo, de har imponerat den sista tiden och verkar ha fått tillbaka en hel del spelare medan vi har spelat rätt dåligt de senaste matcherna och det finns inget som pekar på att vi ska vända den trenden.

Så Modo-Luleå känns som en solklar etta.

Efter det lilla doppet de hade så verkar de vara i form igen.
Citera
2008-11-27, 18:50
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Ett rejält decimerat FBK som har 0 poäng och 0 mål gjorda mot kvällens kombatant, KUK. Nu saknas dessutom Norda som har visats sig vara riktigt viktig den här säsongen.

Tror att vi åker på stortorsk ikväll.
Är benägen att hålla med.

Tyckte FBK var på G ett tag, men de senaste två har ju det mesta rasat...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in