lite oroväckande att ingen har skapat tråden än! Seriens bästa lag är just nu Frölunda och de ångar nog på hårt ikväll med! För övrigt ser det ut att bli rätt jämna matcher tycker jag.
Kvällens matcher
--------------------
MODO Hockey vs. Luleå HF
Timrå IK vs. Skellefteå AIK
Rögle BK vs. Brynäs IF
Södertälje SK vs. Djurgården
Färjestads BK vs. Linköpings HC
HV 71 vs. Frölunda
Tror vi får det riktigt tufft mot Modo, de har imponerat den sista tiden och verkar ha fått tillbaka en hel del spelare medan vi har spelat rätt dåligt de senaste matcherna och det finns inget som pekar på att vi ska vända den trenden.
Ett rejält decimerat FBK som har 0 poäng och 0 mål gjorda mot kvällens kombatant, KUK. Nu saknas dessutom Norda som har visats sig vara riktigt viktig den här säsongen.
Frölunda vinner ikväll, inget snack om den saken. Får sitta i telefonkonferans med nån kompis som kan referera matchen, jag åker nämligen iväg just ikväll när matchen sänds på C+... bleh.
Jag har jobb som måste vara klart imorgon så jag har inte tid att åka till Jönköping ikväll. Men jag kommer iaf att ha matchen på i bakgrunden så att det inte blir för mycket jobb
Tror vi får det riktigt tufft mot Modo, de har imponerat den sista tiden och verkar ha fått tillbaka en hel del spelare medan vi har spelat rätt dåligt de senaste matcherna och det finns inget som pekar på att vi ska vända den trenden.
Så Modo-Luleå känns som en solklar etta.
Efter det lilla doppet de hade så verkar de vara i form igen.
Ett rejält decimerat FBK som har 0 poäng och 0 mål gjorda mot kvällens kombatant, KUK. Nu saknas dessutom Norda som har visats sig vara riktigt viktig den här säsongen.
Tror att vi åker på stortorsk ikväll.
Är benägen att hålla med.
Tyckte FBK var på G ett tag, men de senaste två har ju det mesta rasat...