Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-27, 15:00
Medlem
Herr_Greens avatar
Skulle det inte vara möjligt att fixa en ny underavdelning där trådar om IPRED-lagen skulle kunna samlas? Detta har gjorts med FRA och det underlättade ju allting väldigt mycket tycker i varje fall jag.

Vad tycker ni andra?
Citera
2008-11-27, 15:04
Medlem
C8H11Ns avatar
Visst, men båda borde ligga som underforum till Övervakning och integritet
Citera
2008-11-27, 19:23
Medlem
Herr_Greens avatar
Det håller jag med dig om! Men i första hand skulle jag vilja ha en egen avdelning resten får vi ta sen :P
Citera
2008-11-27, 20:53
Medlem
Snövits avatar
Admin brukar alltid vilja ha en lista med trådar för att se vilket underlag som finns.
Citera
2008-11-29, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Admin brukar alltid vilja ha en lista med trådar för att se vilket underlag som finns.

Hade det tillämpats på företagsskvaller så hade det forat aldrig skapats, så sluta fjanta dig
Citera
2008-11-29, 23:52
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Hade det tillämpats på företagsskvaller så hade det forat aldrig skapats, så sluta fjanta dig

Varför är det att fjanta sig att berätta vad Admin brukar efterfråg? Vissa forum startas ändå men det är ju bara Admin som bestämmer och vill han ha ett forum startar han det och vill man lobba för att starta ett forum så serverar man Admin med information.
Citera
2008-11-30, 02:15
Medlem
grissvanss avatar
Kanske kan kombineras med FRA forumet?
Citera
2008-11-30, 17:01
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grissvans
Kanske kan kombineras med FRA forumet?
Ja det vore en bra idé.
Citera
2008-11-30, 18:40
Medlem
Bra ide.
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Här är några trådar med anknytning till IPRED:
Citera
2008-12-01, 19:47
Medlem
Hur går det med denna idé?

Tycker att det skulle vara otroligt skönt om man samlade alla IPRED-trådar på samma ställe.
Citera
2008-12-01, 20:03
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokeiboy
Hur går det med denna idé?

Tycker att det skulle vara otroligt skönt om man samlade alla IPRED-trådar på samma ställe.
Av ren nyfikenhets skull, vad finns det att diskutera som är mycket nog för ett eget delforum? Som jag ser det är det 4-5 trådar maximalt; Juridiska aspekten, konsekvensen för fildelning samt hur man fortsätter utan att påverkas av IPRED, inrikespolitiska diskussioner och kanske några aspekter till.
Citera
2008-12-01, 20:19
Medlem
Dogrusts avatar
Oavsett trådarnas antal så belyser ett eget forum ämnets allvar på ett bra sätt. Och allvar det finns det gott om. Det handlar om framtiden nu. Kombinera gärna med FRA-lagen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in