Så du menar att ryska och serbiska kvinnor och män rasblandar mer än grekiska och italienska? Varför blandar du in italienare öht?
Och vad fan har ett lands BNP med kulturen att göra?
Jag tänker inte kränka någon, inte greker heller, men detta är vad jag har hört och tror på, jag blandar inte in några egna värderingar i det
-Jämställdheten i de slaviska länderna är fortfarande stark sedan kommunismtiden, ett av kommunismens drag var att män och kvinnor skulle vara jämlika.
-I Ryssland finns kvinnofängelser som är fulla med kärringar som spöat sina män
-Grekland, åtmistone öarna, har en hederskultur om man jämför med övriga Europa, USA m.m. Det behöver iof inte vara dåligt alltid.
Jag tror inte heller att nordeuropeiska tjejer om dom åker till Split eller Dubrovnik trakasseras på samma sätt som i Italien eller Grekland. Nu tycker iof jag att slampiga tjejer ska våldtas och förtjänar att trakasseras men de flesta tjejer som åker ner till Medelhavet är inte slampiga eller ämnar att knulla vespa-fjollorna. De kanske bara vill få sol och värme och shoppa?
Förövrigt hatar jag själv feminism och överdriven jämställdhet. Så anklaga mig inte för att vara pk-it det är det sista jag är. Jag tycker själv att bitchar ska sättas på plats, jag är själv emot rasblandning, om du läser mina tidigare inlägg.
Däremot anser jag att kvinnor inte ska behandlas annorlunda än män. Ingen av dom ska vara horiga, men om rhodosanska strandfjollor knullar runt med vitingar så ska deras systrar också få göra det.
Men du som tycker hederskultur är bra, gillar du även den som turkar och libaneser har?
Förresten, om greker och turkar får barn ihop Frankenstein är det inte rasblandning lika mycket som om en finne och en grek får barn ihop. Dock är det religionsblandning, och det beundrar jag med greker och assyrier och kristna libaneser att dom inte vill få in fittkulturen islam i sina släkter.
Nu är det ju även extremt ovanligt att nordbor gifter sig med muslimer också.