2008-11-26, 21:14
Medlem
Tjena mina ganjavänner. Nu är det såhär att jag har möte med socialen på tisdag och han rökte senast idag. Så han är lite rädd för pissprov. Dom kommer tala om ett rån och misshandel som han varit inblandad i.

Så nu är han rädd för pissprov, så jag undrar ifall dom skulle tvinga honom att pissa? Det står inget om piss på brevet om pissprov, säger han.
Citera
2008-11-26, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KSA
Tjena mina ganjavänner. Nu är det såhär att jag har möte med socialen på tisdag och han rökte senast idag. Så han är lite rädd för pissprov. Dom kommer tala om ett rån och misshandel som han varit inblandad i.

Så nu är han rädd för pissprov, så jag undrar ifall dom skulle tvinga honom att pissa? Det står inget om piss på brevet om pissprov, säger han.

Säker på att det inte är du?
Citera
2008-11-26, 21:24
Medlem
outlawmoonshines avatar
Är det inte lite "Freudian slip" över det där?
Citera
2008-11-26, 21:25
Medlem
BeroendeAvAllts avatar
Är så trött på folk som säger min "kompis" hela tiden om allt.
Varför kan du inte bara erkänna att det är du som ska till soc, är du rädd att det finns någon här om ska spåra din IP och sätta dit dig för intag av dödsdrogen?

Citera
2008-11-26, 21:27
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citera
2008-11-26, 22:07
Medlem
PontiakJohanzons avatar
Citat:
Tjena mina ganjavänner. Nu är det såhär att _JAG_ har möte med socialen på tisdag och han rökte senast idag. Så han är lite rädd för pissprov. Dom kommer tala om ett rån och misshandel som han varit inblandad i.

Fail
Citera
2008-11-26, 23:04
Medlem
hahaha! ojdå.. inte nog med att du är en idiot som rånar och misshandlar folk, du kan inte ens ljuga ordentligt bakom din dator... sopa! hoppas du åker på pissprov och åker dit för alltihopa!
Citera
2008-11-26, 23:48
Medlem
Grunt_Grunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lazlokovacs
hahaha! ojdå.. inte nog med att du är en idiot som rånar och misshandlar folk, du kan inte ens ljuga ordentligt bakom din dator... sopa! hoppas du åker på pissprov och åker dit för alltihopa!

jag är näst intill böjd att hålla med
Citera
2008-11-27, 01:41
Bannlyst
du slösade minst 30s för mej nu :O
Citera
2008-11-27, 01:43
Medlem
viktorslows avatar
Varför skulle dom pissa dig när det handlar om rån och inbrott. Och är det inte 18 års gräns här på flashback?
Citera
2008-11-27, 02:24
Medlem
AndersEklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeroendeAvAllt
Är så trött på folk som säger min "kompis" hela tiden om allt.
Varför kan du inte bara erkänna att det är du som ska till soc, är du rädd att det finns någon här om ska spåra din IP och sätta dit dig för intag av dödsdrogen?

Hahaha natthumor på hög nivå Garvade som fan :P
Citera
2008-11-27, 04:12
Medlem
Spår av nötters avatar
Citat:

Först skriver du "jag", och sen verkligen övertygar du oss om att det är "han". Lite roligt men överdrivet nojigt.

Det kommer nog vara lugnt om du inte rökt mycket innan idag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in