Ska installera 32bit istället för 64bits sög.
Men hur fan tar jag bort gamla os, tänkte formatera men vette fan hur bios funkar, så frågan är...hur formaterar jag datorn eller måste jag det om jag ska installera 64 till 32 bit ?
Senast redigerad av RTD 2008-11-26 kl. 18:50.
Hur fick du in 64bitarn från början om jag får fråga? Men du måste in i bios oavsett hur du gör, om det inte står nånting i stil med "Press F9 for Boot Options" annars ska du in på bios och sen "Advanced settings" sen sätter du bara CD\DVD som 1st boot device. Det är inte svårt alltså, you can do it!
Hur fick du in 64bitarn från början om jag får fråga? Men du måste in i bios oavsett hur du gör, om det inte står nånting i stil med "Press F9 for Boot Options" annars ska du in på bios och sen "Advanced settings" sen sätter du bara CD\DVD som 1st boot device. Det är inte svårt alltså, you can do it!
Stoppa i Windows-skivan (se till så den kan boota, kolla i BIOS).
När du är i setup och du ska välja hårddisk väljer du bara där Windows ligger och väljer att ta bort den, sedan skapa en ny partition och väljer den sedan installlerar du bara.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!