2008-11-26, 17:23
Medlem
Tror ni det är möjligt att kombinera en utbildning till personlig tränare på 10 veckor tillsammans med lumpen? Någon som kanske läst till personlig tränare?
Citera
2008-11-26, 17:35
Medlem
Om kurserna är helg-lagda så kanske....
Citera
2008-11-26, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Om kurserna är helg-lagda så kanske....

Det är mkt egen studier, finns det tid att studera i lumpen? Typ på kvällarna?
Citera
2008-11-26, 19:05
Medlem
ThePasts avatar
Om du ska in som Insats/Bevakning kommer du att ha en hel del tid att plugga. Tänker på 3 veckors sytemet med vakt, utbildning, ledighet.
Citera
2008-11-26, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePast
Om du ska in som Insats/Bevakning kommer du att ha en hel del tid att plugga. Tänker på 3 veckors sytemet med vakt, utbildning, ledighet.

nja ska in som stadsskytte
Citera
2008-11-26, 20:49
Medlem
tapirs avatar
Don't count on it. Om man räknar bort sista två veckorna och en vecka under lumpen kan jag räkna alla mina kvällsledigheter på händerna. Nu så kommer du inte rycka in där jag låg, men ändå. Räkna inte med det. Ta det sen. Lycka till.
Citera
2008-11-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
Tror ni det är möjligt att kombinera en utbildning till personlig tränare på 10 veckor tillsammans med lumpen? Någon som kanske läst till personlig tränare?
Genom vilket företag ska du gå utbildningen? Jag har inte hört talas om något företag som inte har undervisning på plats, då det brukar vara ganska mycket praktiska moment och jag skulle inte vilja ha någon PT som har skaffat sig "licensen" genom självstudier.

När under din VPL-tid hade du tänk gå utbildningen?
Citera
2008-11-26, 21:38
Medlem
Där har du en bra syssla att göra när du står post.
Citera
2008-11-26, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tapir
Don't count on it. Om man räknar bort sista två veckorna och en vecka under lumpen kan jag räkna alla mina kvällsledigheter på händerna. Nu så kommer du inte rycka in där jag låg, men ändå. Räkna inte med det. Ta det sen. Lycka till.

Vad låg du inne som?
Citera
2008-11-26, 22:17
Medlem
NanoFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murphyes
nja ska in som stadsskytte

Ska du in nu i Januari?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera