2008-11-26, 17:22
Medlem
Hej!

Jag har Windows Vista och Microsoft Office 2007 Hem och Studentutgåva.
Nu är det så att jag skulle vilja ha Outlook oxå, då det verkar vara stört omöjligt att få Windows Mobile att vilja synka med Windows Mail och Windows Kontakter som ligger med i Vista. Om någon vet något sätt att lyckas med detta är jag denne någon evigt tacksam.

Om jag tankar ner en av alla hundra torrents med Outlook 2007 i, går det då att installera bara Outlook och få detta att lira med resten av Officepaketet som redan är installerat? Jag ställer mig tveksam till detta då det känns som att man inte kan spara ett nytt dokument utan att Microsoft vet detta via diverse uppdateringsprogram och annat.

Ett annat alternativ skulle kanske vara att installera Outlook från Office 2003. Ska finnas en skiva långt ner i arkiven här hemma med nyckel och allt. Lirar det i takt med Office 2007?

Mycket tacksam för hjälp innan jag börjar gegga ihop hela datorn.
Citera
2008-11-27, 14:08
Medlem
Bump
Citera
2008-11-27, 21:29
Medlem
jerryleelviss avatar
Mixade Officepaket har en tendens att bråka men du kan mycket väl få det till att fungera om du endast installerar Outlook 2003 och sedan väljer att inte ha MsWord som standard htmlredigerare. Garanterar inget dock.

Internet mail är som du redan märkt inte byggt för synk.
Citera
2008-11-28, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerryleelvis
Mixade Officepaket har en tendens att bråka men du kan mycket väl få det till att fungera om du endast installerar Outlook 2003 och sedan väljer att inte ha MsWord som standard htmlredigerare. Garanterar inget dock.

Internet mail är som du redan märkt inte byggt för synk.

Ursäkta en obildad, men vart ställer man in "standard-htmlredigerare"?
Citera
2008-11-28, 13:34
Medlem
jerryleelviss avatar
Internetalternativ ->program. Välj notepad.
Men du kan testa köra standard. Som jag sa, det kan fungera utan problem men jag garanterar inget....
Citera
2008-11-28, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerryleelvis
Internetalternativ ->program. Välj notepad.
Men du kan testa köra standard. Som jag sa, det kan fungera utan problem men jag garanterar inget....

Tack. Allt verkar flyta på bra faktiskt. Än en gång, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in