Citat:
Ursprungligen postat av Narja
Testat virtual dub?
Testade det nyss, verkar inte köpa .mov filer (iaf. inte de jag testat)
Citat:
Ursprungligen postat av gottmospaheden
Du efterfrågar ett program, men ett enkelt sätt vore väl att isåfall printscreena varje frame, och spara dem för sig, och senare använda något Gif-program eller Flash ( Tror även att Powerpoint kan fungera) till att få de att ändras med tangenterna.
Ja det kan ju vara en ide. Extrahera frames och skapa en ny animation. Hade helst velat slippa sitta med sådant, men man är nog lite bortskämd med att det finns applikationer, på det världsomspännande datanätet INTERNET, som kan lösa det mesta.