2008-11-25, 20:53
Medlem
absentiss avatar
har en webcam som jag tyvärr tappat bort installations-CD'n till... tankade drivrutiner från iwebz men tyvärr följer det inte med något "studio"progrtam eller vad man ska kalla det... behöver helt enkelt ett gratis program så man kan se och ta bilder osv med sin webcam... har en creative VF-0040 webcam tror jag ;p

tror tråden ligger rätt... annars ber jag om ursäkt ;p
Citera
2008-11-25, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
har en webcam som jag tyvärr tappat bort installations-CD'n till... tankade drivrutiner från iwebz men tyvärr följer det inte med något "studio"progrtam eller vad man ska kalla det... behöver helt enkelt ett gratis program så man kan se och ta bilder osv med sin webcam... har en creative VF-0040 webcam tror jag ;p

tror tråden ligger rätt... annars ber jag om ursäkt ;p
Har du kollat Creatives hemsida? Kan vara en bra idé.
Citera
2008-11-25, 21:01
Medlem
absentiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Har du kollat Creatives hemsida? Kan vara en bra idé.

Kollade men hittade ingenting...

Googlade och hittade något som hette Dorgem... funkar halvbra men fortfarande öppen för fler alternativ ;dd
Citera
2008-11-25, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av absentis
Kollade men hittade ingenting...

Googlade och hittade något som hette Dorgem... funkar halvbra men fortfarande öppen för fler alternativ ;dd
Det kan inte vara en VF0400 du har? Finns i så fall både drivrutiner och program till den på Creatives hemsida.

http://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=218&CatName=Web+Cameras& subCatID=871&subCatName=Live!%20Cam%20Series%20for %20Notebooks&prodID=16680&prodName=Live!+Cam+Noteb ook+Pro+(VF0400)
Citera
2008-11-25, 21:47
Medlem
absentiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamooshka
Det kan inte vara en VF0400 du har? Finns i så fall både drivrutiner och program till den på Creatives hemsida.

http://support.creative.com/Products/ProductDetails.aspx?catID=218&CatName=Web+Cameras& subCatID=871&subCatName=Live!%20Cam%20Series%20for %20Notebooks&prodID=16680&prodName=Live!+Cam+Noteb ook+Pro+(VF0400)

oj, tack så hemskt mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in