• 3
  • 4
2008-11-27, 20:31
Medlem
Roundcubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clit_Commander
så jävla vidrigt, vad hände sen då?

Sen kommer berättaren fram och säger att "trollet" är ett utstött djur och inte bör matas.. :P
Citera
2008-12-02, 20:28
Medlem
Har själv pratat med Karina på GGG som gav mig instruktioner.

Verkar inte alltför svårt om man nu är i München. Kolla deras website eller någon film så finns numret där.
QUOTE=Kurt-Almighty]Har hört rykten om att man kan vara med i de beryktade och ganska grisiga GGG-filmerna, det är sonika bara att ringa till företaget och sen ta sig ner där de kontrollerar så man inte har könssjukdomar - sen är det bara att delta så att säga.

Jag har inte varit med och är väl inte så sugen, men finns det ingen flashbackare som har gjort detta?! Det borde ju finnas NÅGON svensk som har varit med? I annat fall, någon som har planer på att delta?[/quote]
Citera
2008-12-02, 20:39
Medlem
BettanyMaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLoadman
Verkar inte alltför svårt om man nu är i München. Kolla deras website eller någon film så finns numret där.
QUOTE=Kurt-Almighty]Har hört rykten om att man kan vara med i de beryktade och ganska grisiga GGG-filmerna, det är sonika bara att ringa till företaget och sen ta sig ner där de kontrollerar så man inte har könssjukdomar - sen är det bara att delta så att säga.

Jag har inte varit med och är väl inte så sugen, men finns det ingen flashbackare som har gjort detta?! Det borde ju finnas NÅGON svensk som har varit med? I annat fall, någon som har planer på att delta?
[/quote]

Hej! Har aldrig deltagit men har planer på det. Träffade John Thompsons polare i Berlin som gav mig lite info om det. Han tyckte iaf att jag skulle passat in rätt bra. Heh, är tyvärr själv inte sådant jättefan av fimerna, därför jag tvekar. Tycker att de är lite väl vanilj haha. Men som någon skrivit innan så är det egentligen bara att ringa och boka in ett litet möte.
Citera
2016-03-06, 20:41
Medlem
Gamla tråd men någon som deltagit. Jag hade bokat plats för något år sedan men blev sjuk så åkte inte ned.

För er som är sugna så är nästa datum 12 mars.

http://www.ggg-film.de/ggg-john-thompson/news/
Citera
2016-04-17, 17:19
Medlem
Spermastudio är bättre nu för tiden. Sexy Susie !!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in