Hejsan.
Nu på senare tid har det börjat komma upp lite skyltar då och då när jag använder datorn, oftast när jag spelar. Det står att jag har lite minne eller att jag har för lite minne kvar och måste stänga ner programmet som åsyftas osv. Jag antar att det är ram-minne dom pratar om för hårdisksplats har jag gott om.
Har funkat hyffsat bra hittils att ignorera så har inte direkt gjort något åt det men nu när jag skulle starta CS lyckades det inte utan fick istället upp "Fatal Error, Unable to allocate 40.00 MB". Antog att det hade och göra med minnet så bestämte mig för att starta tråden ^^. Tilläggas bör att min dator beter sig lite som den vill nu för tiden, bakgrundsbilden byts till helt svart lite då och då, den fastnar och hänger sig så jag måste starta om den lite då och då etc etc. Jag har virusscannat flera gånger men inte hittat något.
Så, skulle vara väldigt tacksam om någon kunde ge lite tips på vad jag kan göra, om det finns något typiskt jag bör radera som kan ta mycket minne, och framförallt om jag ens har rätt, det kanske är nåt helt annat minne som det syftas på