den är på nerladdning nu.... har riktigt höga förhoppningar på det här avsnittet eller filmen eller vad vi nu ska kalla den.
Noterade att skådespelaren Tony Todd som spelar General Benjamin Juma redan har medverkat i 24 i 3e säsongen som polisen som var på väg att arrestera den där guldgrävaren som var gift med Millikeen eller vad han hette för ett brott som Sherry Palmer begick.
Ja, då har man precis fått sin Jack Bauer abstinens mättad. Måste säga att jag är positivt överraskad av denna tv-movie. Har jag förstått allt rätt så är "24-redemption" en aptitretare inför säsong 7. Så att man får lite kött på benen inför säsongen som kommer..
Ja, då har man precis fått sin Jack Bauer abstinens mättad. Måste säga att jag är positivt överraskad av denna tv-movie. Har jag förstått allt rätt så är "24-redemption" en aptitretare inför säsong 7. Så att man får lite kött på benen inför säsongen som kommer..
Ja precis, enligt Sutherland på Jay Leno i veckan ska den överbrygga säsong 6 och 7.
Kan inte bärga mig förrän det är dags att avnjuta denna macka senare ikväll
Okej, 24 passar inte speciellt bra som filmmaterial iallefall
Var riktigt bra 24 vibbar i början när dom visade dom olika karaktärerna men det var som sagt alldeles för kort för att få den riktiga 24 känslan. Ser dock fram i mot nästa säsong heja Jack
Okej, 24 passar inte speciellt bra som filmmaterial iallefall
Var riktigt bra 24 vibbar i början när dom visade dom olika karaktärerna men det var som sagt alldeles för kort för att få den riktiga 24 känslan. Ser dock fram i mot nästa säsong heja Jack
Håller fullständigt med. När de blev lite mer spännande och action så tog de en minut och allt var över. Vissa saker var lite svåra att hänga med i också (för att de var för kort tid).
Dom kunde gjort den längre och delat upp den i 2 delar istället. Men ser faktiskt lovande ut för nästa säsong !
Senast redigerad av Erkaa^ 2008-11-24 kl. 19:31.
Hmm, ska bli intressant att se! Men jag tror nog jag väntar tills sjunde säsongen börjar närma sig. Annars blir det väl för jobbigt om man blir riktigt störtsugen att se fortsättningen!