2008-11-24, 13:26
Medlem
santacls avatar
http://www.imdb.com/title/tt0813980/

Kom inatt, någon som kollat än och som kan säga ifall det är nåt "inför" S7 eller om det är nåt fristående ?
Citera
2008-11-24, 13:36
Medlem
Cranstons avatar
den är på nerladdning nu.... har riktigt höga förhoppningar på det här avsnittet eller filmen eller vad vi nu ska kalla den.

Noterade att skådespelaren Tony Todd som spelar General Benjamin Juma redan har medverkat i 24 i 3e säsongen som polisen som var på väg att arrestera den där guldgrävaren som var gift med Millikeen eller vad han hette för ett brott som Sherry Palmer begick.
Citera
2008-11-24, 14:11
Medlem
Ja, då har man precis fått sin Jack Bauer abstinens mättad. Måste säga att jag är positivt överraskad av denna tv-movie. Har jag förstått allt rätt så är "24-redemption" en aptitretare inför säsong 7. Så att man får lite kött på benen inför säsongen som kommer..
Citera
2008-11-24, 14:24
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjasuggan
Ja, då har man precis fått sin Jack Bauer abstinens mättad. Måste säga att jag är positivt överraskad av denna tv-movie. Har jag förstått allt rätt så är "24-redemption" en aptitretare inför säsong 7. Så att man får lite kött på benen inför säsongen som kommer..
Ja precis, enligt Sutherland på Jay Leno i veckan ska den överbrygga säsong 6 och 7.

Kan inte bärga mig förrän det är dags att avnjuta denna macka senare ikväll
Citera
2008-11-24, 15:13
Medlem
l3ksands avatar
tack för tipset, denna hade jag glömde bort helt och hållet.

någon som kan länka till en engelsk subtitle om det har hunnit komma ut någon?
Senast redigerad av l3ksand 2008-11-24 kl. 15:37.
Citera
2008-11-24, 15:47
Medlem
santacls avatar
Har nyss sett avsnittet, nu blev man ju inte direkt mindre sugen på s7 är jag rädd, "bara" 1,5 mån kvar

Känns som s7 kan bli hur bra som helst.
Citera
2008-11-24, 16:13
Medlem
l3ksands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Har nyss sett avsnittet, nu blev man ju inte direkt mindre sugen på s7 är jag rädd, "bara" 1,5 mån kvar

Känns som s7 kan bli hur bra som helst.

är det inte en film?
Citera
2008-11-24, 17:24
Medlem
Power_s avatar
Okej, 24 passar inte speciellt bra som filmmaterial iallefall

Var riktigt bra 24 vibbar i början när dom visade dom olika karaktärerna men det var som sagt alldeles för kort för att få den riktiga 24 känslan. Ser dock fram i mot nästa säsong heja Jack
Citera
2008-11-24, 19:28
Medlem
Erkaa^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Power_
Okej, 24 passar inte speciellt bra som filmmaterial iallefall

Var riktigt bra 24 vibbar i början när dom visade dom olika karaktärerna men det var som sagt alldeles för kort för att få den riktiga 24 känslan. Ser dock fram i mot nästa säsong heja Jack

Håller fullständigt med. När de blev lite mer spännande och action så tog de en minut och allt var över. Vissa saker var lite svåra att hänga med i också (för att de var för kort tid).
Dom kunde gjort den längre och delat upp den i 2 delar istället. Men ser faktiskt lovande ut för nästa säsong !
Senast redigerad av Erkaa^ 2008-11-24 kl. 19:31.
Citera
2008-11-24, 20:38
Medlem
Otroligs avatar
Ja, det kändes i princip bara som ett dubbelavsnitt. Men det var bra ändå.
Citera
2008-11-24, 21:57
Medlem
Aida7s avatar
Hmm, ska bli intressant att se! Men jag tror nog jag väntar tills sjunde säsongen börjar närma sig. Annars blir det väl för jobbigt om man blir riktigt störtsugen att se fortsättningen!
Citera
2008-11-24, 22:17
Medlem
monoceress avatar
Så jävla juste att få en injektion med Jack Bauer så här i vintersnön
Men som sagt, nu längtar man ju inte direkt mindre till nästa säsong
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto