Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-11-23, 20:15
  #1
Medlem
Hon som "slåg igenom" som Filippa bark (inte så kul) i P3 och pratprogrammet
Robins,och som nu medverkar i humorprogrammet morgonsoffan
där hon spelar karaktären Zeke (kul) + i nyligen avslutade serien
"lilla landet lagom" som barnreportern Hanna (kul)

finns det något om henne man borde veta förutom detta:?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sissela_Benn
Citera
2008-11-23, 20:31
  #2
Medlem
-jOE!s avatar
Hon var med en sväng i Melodifestivalen oxå: http://sydsvenskan.se/nojen/article218054.ece

Hon finns på facebook med låst profil.
Citera
2011-10-15, 21:17
  #3
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Filippa Bark måste vara den absolut sämsta figuren genom alla tider. För några år sedan fick jag höra att Filippa Bark skulle bli en ny kvinnlig version av Dan Bäckman. Jag minns att jag garvade åt den jämförelsen då och jag garvar fortfarande....och det är just den jämförelsen som är det enda roliga med Filippa Bark.
Citera
2012-04-27, 16:32
  #4
Medlem
Jag tycker hon är hur rolig som helst!
Citera
2012-04-27, 18:47
  #5
Medlem
Igloons avatar
Tyckte jag såg henne i dag i Malmö. Hon gick runt med en liten hund som mer likna en råtta. Hon såg sliten ut, hon skaffa väl barn för inte sålänge sedan kanske därför.
Citera
2012-04-27, 20:38
  #6
Medlem
kappuss avatar
Är ihop med Jonatan Unge, fick en dotter med honom i höstas (2011).
Citera
2012-04-27, 23:40
  #7
Medlem
Tomtenoss avatar
Hon är ännu en i raden av medias "Oj en tjej som försöker vara rolig! Vi behöver sådana! Vi tokhyllar henne till skyarna".
Därefter blir det som kejsarens nya kläder, fast tvärtom. Eftersom ingen säger i klartext att hon är skittråkig får hon fortsätta, och till slut trodde hon själv på hyllningarna och sjönk ännu djupare kvalitetsmässigt.
Och hon är inte ensam. Finns det en sämre skara än "Sveriges komikerelit"? 70% av dessa borde förpassas till fritidsgårdarna med en gång, det är där deras nivå ligger! Gissa vem som inte ska se "komikergalan" eller vad skiten nu heter.
Och då har jag inte ens nämnt den mest talanglöse av dem alla; Per Andersson. Hands up alla som nånsin garvat åt denna självförhärligande idiot!
Citera
2012-04-29, 11:39
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenos
Hon är ännu en i raden av medias "Oj en tjej som försöker vara rolig! Vi behöver sådana! Vi tokhyllar henne till skyarna".
Därefter blir det som kejsarens nya kläder, fast tvärtom. Eftersom ingen säger i klartext att hon är skittråkig får hon fortsätta, och till slut trodde hon själv på hyllningarna och sjönk ännu djupare kvalitetsmässigt.
Och hon är inte ensam. Finns det en sämre skara än "Sveriges komikerelit"? 70% av dessa borde förpassas till fritidsgårdarna med en gång, det är där deras nivå ligger! Gissa vem som inte ska se "komikergalan" eller vad skiten nu heter.
Och då har jag inte ens nämnt den mest talanglöse av dem alla; Per Andersson. Hands up alla som nånsin garvat åt denna självförhärligande idiot!
+1 trodde jag var den enda som aldrig skrattat åt Per Andersson.
Citera
2012-04-29, 18:32
  #9
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenos
Hon är ännu en i raden av medias "Oj en tjej som försöker vara rolig! Vi behöver sådana! Vi tokhyllar henne till skyarna".
Därefter blir det som kejsarens nya kläder, fast tvärtom. Eftersom ingen säger i klartext att hon är skittråkig får hon fortsätta, och till slut trodde hon själv på hyllningarna och sjönk ännu djupare kvalitetsmässigt.
Och hon är inte ensam. Finns det en sämre skara än "Sveriges komikerelit"? 70% av dessa borde förpassas till fritidsgårdarna med en gång, det är där deras nivå ligger! Gissa vem som inte ska se "komikergalan" eller vad skiten nu heter.
Och då har jag inte ens nämnt den mest talanglöse av dem alla; Per Andersson. Hands up alla som nånsin garvat åt denna självförhärligande idiot!

Håller med, men var är skvallret?
Citera
2013-03-18, 08:17
  #10
Medlem
Hon är ju klockren i Kontoret.
Citera
2013-12-03, 23:27
  #11
Medlem
Gbg.BestCoasts avatar
Går det att få fram något nytt nu då hon är aktuell iom årets Julkalender?
Citera
2013-12-04, 08:02
  #12
Medlem
Rolig söt och duktig! Kudos!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback