2008-11-23, 16:30
Medlem
Ljungbackaeriks avatar
Du kan ju prova att skjuta i den köttiga delen av huvudet.
Citera
2008-11-23, 17:55
Medlem
Aleizohiets avatar
Jag skulle skjuta typ rakt igenom handen eller något kanske underarmen, OM jag var tvungen. Har hört/sett bilder att hela muskeln blir helt sönderriven och i princip oanvändbar efteråt att en kula har passerat den, så vader och skinkan vill jag behålla, tack!
Citera
2008-11-23, 17:56
Medlem
Denoms avatar
Om du skjuter lite löst så kan du prova att skjuta mot ditt hjärta. Men skjut inte för hårt bara!
Citera
2008-11-23, 17:58
Medlem
Stridspitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hertel
Som tur är vet jag ingenting om saken.

Annars har man ju hört historier om människor som skjuter sig i foten för att slippa värnplikt/det militära. En tå som stridspitt föreslår skulle jag inte skjuta bort (skulle väl totalförstöras och inte kunna sys fast igen?).

...men mitt på foten kanske?
Äh bara coolt med en tå mindre ju.
Citera
2008-11-23, 18:02
Medlem
skulle rekomendera muskler eller hud före ben,, ben gör flisor som sen trasar sönder... muskelvävnad läker iho och för det mesta blir det helt återställt...
Citera
2008-11-23, 18:07
Medlem
Aleizohiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stridspitt
Äh bara coolt med en tå mindre ju.
Ur en praktisk aspekt - en tå mindre att klippa! Vafan när man ändå är på G skjuter man ju av en på varje fot!
Citera
2008-11-23, 20:19
Medlem
Xens avatar
Detta togs upp i ett Boston Tea Party avsnitt. Stafan Branth (läkaren) nämnde då axeln om jag inte minns helt fel.
Citera
2008-11-23, 22:57
Medlem
Josef Fritzls avatar
Skjuten i axeln är något jag drömt om sen jag var barn, alltså måste det vara bra, eller?
Axeln/foten låter väl rimligt.
Citera
2008-11-23, 22:59
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleizohiet
Ur en praktisk aspekt - en tå mindre att klippa! Vafan när man ändå är på G skjuter man ju av en på varje fot!

...o sen kan du inte gå för att din balans är helt åt helvete.
Citera
2008-11-24, 00:23
Medlem
Vidfamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Har man långt hår kan man dra ut det och skjuta längst ut. Det bör inte vara så farligt.
Otroligt farligt för trumhinnorna.
Hello deafness.
Fiask0:En tå kan göra otroligt mycket för balansen.
Citera
2008-11-24, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xen
Detta togs upp i ett Boston Tea Party avsnitt. Stafan Branth (läkaren) nämnde då axeln om jag inte minns helt fel.

Han sa att man skulle skjuta sig så långt ifrån hjärtat som möjligt och att axeln var livsfarligt för att det går någon stor åder där. Så han rekommenderade foten.
Citera
2008-11-24, 00:30
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snabel89
Han sa att man skulle skjuta sig så långt ifrån hjärtat som möjligt och att axeln var livsfarligt för att det går någon stor åder där. Så han rekommenderade foten.
Ja precis, ju närmare hjärtat desto fetare blodkärl. Kapar man ett stort blodkärl är det ridå.

Jag skulle välja foten - även om röven säkert inte behöver vara så problematisk så föredrar jag hellre kryckor ett par veckor än att inte kunna sitta och skita ordentligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in