2008-11-23, 00:48
Bannlyst
Ganska irriterande när det kommer upp den där irriterande röda slingrande strecket under det man precis har skrivit när man själv vet att det stämmer.
Namn är en sådan sak, detta har jag överseende med att den inte kan känna till. Något annat den borde godkänna är dock vanliga ord så som masochister och ploppar. Jag har tyvärr inte fler exempel i ram-minnet för tillfället.

Jag tror säkert man kan stänga av den, men det vill jag ändå inte.

Bottomline är att jag tycker ni ska ha någon slav som uppdaterar den till er medan åren flyter på!
2008-11-23, 00:49
Moderator
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helsingborg2
Ganska irriterande när det kommer upp den där irriterande röda slingrande strecket under det man precis har skrivit när man själv vet att det stämmer.
Namn är en sådan sak, detta har jag överseende med att den inte kan känna till. Något annat den borde godkänna är dock vanliga ord så som masochister och ploppar. Jag har tyvärr inte fler exempel i ram-minnet för tillfället.

Jag tror säkert man kan stänga av den, men det vill jag ändå inte.

Bottomline är att jag tycker ni ska ha någon slav som uppdaterar den till er medan åren flyter på!

Eh? Va? Det FINNS inget rättstavningsprogram på FB. Troligen har du någon plugin till din browser.
2008-11-23, 00:50
Medlem
Squalos avatar
Vadå rättstavning på FB? Nyktra till, dummer.
2008-11-23, 00:53
Medlem
Luxuss avatar
han kör troligen firefox som har inbyggd rättstavning
2008-11-23, 09:23
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxus
han kör troligen firefox som har inbyggd rättstavning
Skulle tro det.
När ett ord då blir rött kan man högerklicka på det och lägga till i ordlistan, det finns ju en del ord som inte existerar utanför FB. =)
2008-11-23, 09:23
Medlem
ischs avatar
Ofantligt roligt!
2008-11-23, 09:54
Medlem
Gabriel Knights avatar
Hahahah när jag läste rubriken trodde jag att FB hade startat en intern programkurs tillsammans med någon skola, för att lära folk att stava
Senast redigerad av Gabriel Knight 2008-11-23 kl. 09:58.
2008-11-23, 11:14
Medlem
El Zorros avatar
Låst

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här