Ja, hur tror ni att Johan Palm kommer bli behandlad efter att han åkt ut ur idol? kommer han bli mobbad i några år framöver, kan han enns visa sig på stan utan att få en sten på sig? Berätta vad ni tror.
Då han varken har talang eller karisma så blir han snart bortglömd... case closed lås tråden!
Jag tror allt hänger på vad den lilla pojkflickan blir efter målbrottets och även pubertetens intrång. Nu sjunger han ungefär lika bra som jag gjorde när jag var barn. Det vill säga spricker lite här och lite där, men går ändå att lyssna på. Men det finns inte en chans att jag eller någon jag känner skulla köpa en skiva med pojkflickan. Inte en chans.
Jag blev ytterst förvånad över att han ens tog sig vidare från audition, och att han gått såhär långt i årets idol bevisar ju bara vad det är för folk som röstar. Men ärligt talat? Kan inte ens förstå vad småflickorna ser hos honom? Jag menar, är han inte 16 år gammal? Hans armar är ju ungefär lika kraftiga som okokt spagetti och någon direkt charm har han väl inte heller? Verkar ju mest besvärad över att bli intervjuad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!