• 3
  • 4
2008-11-23, 17:15
Medlem
Kräkmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laktostolerant
Hur fan orkar ni sitta på ett internetforum och ondgöra er över en liten söt och musikaliskt begåvad kille som faktiskt bara är ett barn? Nollor.

Kolla på det här klippet, särskilt sista minuten, och lyssna på juryn.

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.663460

Han ser ut som en liten ful flicka...en ladyboy. Fy fan
2008-11-23, 17:45
Medlem
samir78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diwan.
Ja, hur tror ni att Johan Palm kommer bli behandlad efter att han åkt ut ur idol? kommer han bli mobbad i några år framöver, kan han enns visa sig på stan utan att få en sten på sig? Berätta vad ni tror.

Då han varken har talang eller karisma så blir han snart bortglömd... case closed lås tråden!
2008-11-23, 17:48
Medlem
Basil Fawltys avatar
Man kan gå långt i idol även om man inte kan sjunga.

Börjar likna Brandeby i Let´s dance.
2008-11-23, 18:03
Medlem
Flinta82s avatar
Jag tror allt hänger på vad den lilla pojkflickan blir efter målbrottets och även pubertetens intrång. Nu sjunger han ungefär lika bra som jag gjorde när jag var barn. Det vill säga spricker lite här och lite där, men går ändå att lyssna på. Men det finns inte en chans att jag eller någon jag känner skulla köpa en skiva med pojkflickan. Inte en chans.

Jag blev ytterst förvånad över att han ens tog sig vidare från audition, och att han gått såhär långt i årets idol bevisar ju bara vad det är för folk som röstar. Men ärligt talat? Kan inte ens förstå vad småflickorna ser hos honom? Jag menar, är han inte 16 år gammal? Hans armar är ju ungefär lika kraftiga som okokt spagetti och någon direkt charm har han väl inte heller? Verkar ju mest besvärad över att bli intervjuad.

Bortglömd en månad efter idol, är mitt tips.
2008-11-23, 18:06
Medlem
Har den här pajasen vunnit hela skiten?
2008-11-23, 18:07
Medlem
norces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pucco88
Har den här pajasen vunnit hela skiten?
Nej, fortfarande fyra kvar. Han åker troligtvis nästa vecka.
2008-11-23, 19:20
Medlem
-jOE!s avatar
Det finns en stor tråd om Idol-deltagarna och den här killen förtjänar knappast en egen tråd. /mod

Fortsätt här:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=753295
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in