2008-11-21, 17:11
Medlem
olof86s avatar
Jag valde att tjuvlyssna på ett äldre par på bussen idag som satt bakom mig, och jag hörde att dem nämnde något som visst ska kallas för "musik hjälpen", jag kommer inte ihåg allting de sa men som jag uppfattade det så verkar det vara nå Big Brother-inspirerat projekt. Någon som har nå mer fakta, för om det är en ren utveckling av Big Brother så känns det inte som att de kommer dra en så värst stor publik
Citera
2008-11-21, 17:29
Medlem
nosheoldwomans avatar
google and you shall find..

http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?ProgramId=3286&artikel=2448710
Citera
2008-11-28, 16:19
Medlem
olof86s avatar
oh tackar, jag skyller på köttbrist från kvällens middag som gjorde att jag inte kunde tänka rätt men det där ser ju grymt intressant ut, inlåsta i en glasbur o grejer..undra hur det blir när de ska duscha
Citera
2008-11-28, 18:35
Medlem
brianmolkos avatar
var det där att några kända personer skulle låsa in i en glasbur på Gustav Adolfs torg ?
Citera
2008-11-28, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
var det där att några kända personer skulle låsa in i en glasbur på Gustav Adolfs torg ?
Det är en länk två inlägg upp... Och en ganska välsägande kommentar precis ovanför.
Citera
2008-12-01, 15:34
Medlem
kpows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Zeppe
Det är en länk två inlägg upp... Och en ganska välsägande kommentar precis ovanför.
Men orka klicka!

Kitty ska låsas in. Kan bli kul, hon är ju riktigt bra i Christer.
Citera
2008-12-02, 02:44
Medlem
olof86s avatar
Har aldrig hört talas om denna Christer, men det där musikhjälpen ser ju schysst ut Blir till att önska nå mysig jullåt för mormor så blir hon nog glad
Citera
2008-12-04, 10:57
Medlem
kpows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olof86
Har aldrig hört talas om denna Christer, men det där musikhjälpen ser ju schysst ut Blir till att önska nå mysig jullåt för mormor så blir hon nog glad
Christer i P3. Det är ett radioprogram (och en person). Hon är med i relationsrådet där. Bästa inslaget i det programmet.
Citera
2008-12-08, 01:55
Medlem
olof86s avatar
Jaha okej! Då hänger jag med kollade in musikhjälpens hemsida lite mer. Programledarna känner ju inte varandra sen tidigare, det är ju nästan som upplagt för 1 eller 2 konflikter när de alla börjar känna hungern (de får ju inte käka fast föda under tiden de är inlåsta).
Citera
2008-12-09, 10:49
Medlem
SLOBs avatar
Wiki:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Musikhj%C3%A4lpen

Ett holländskt radio/tv-format. Personligen hoppas jag att sånt här konkurrerar ut alla jävla megagalor.
Citera
2008-12-10, 02:34
Medlem
olof86s avatar
jag med, den här typen av välgörenhet är ju mycket mer intressant. De lyckades ju också komma med en bra översättning av namnet Undra om det där "6 dagar utan mat" gäller för varje år, eller om deltagarna utsätts för olika saker varje år..
Citera
2008-12-17, 14:20
Medlem
Musikhjälpen! Jag ligger hemma och är sjuk och kollar mycket på programmet, gillar det. Tycker att Kitty Jutbring är rolig, smart och charmig. Henrik Torehammar är jag lite förälskad i för tillfället

Tycker idéen är ett genialt sätt att samla in pengar. Men för min del hade det inte gjort nåt om programledarna hade fått äta mat, det märks ju att de är trötta och lite sura ibland. Är det meningen att de ska få känna på att "lida" lite utan mat....?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in