Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-21, 16:35
Bannlyst
Forumet spammas med trådstarter med redan existerande trådar ang mephedrone samt moderatorerna tillåter detta.
Jag RP:ade denna trådlåsning då tråden var bra och konstruktiv, då den behandlade just dettahttps://www.flashback.info/showthread.php?t=788037

Har givetvis inte fått något svar så jag startar denna tråd.

Ska inte moderatorerna få en spark i baken och städa upp sitt forum?

https://www.flashback.org/forumdisplay.php?f=58
Citera
2008-11-21, 19:22
Medlem
antagonistens avatar
Varför gör du alltid fel?
Om det är ett akut regelbrott skall du skicka en RP; gäller det någon som enbart en enskild moderator kan besvara skall du skicka PM.
RP:n är obesvarad för att Spökplumpen inte har varit inloggad sedan 13:41 igår.

Det fanns inget diskussionsunderlag i tråden och låsningen var därför helt korrekt.
Det vore f.ö. väldigt roligt att få höra hur du anser att vi bryter mot reglerna genom att inte tillåta skräptrådar utan diskussionsunderlag?
Citera
2008-11-21, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Varför gör du alltid fel?
Om det är ett akut regelbrott skall du skicka en RP; gäller det någon som enbart en enskild moderator kan besvara skall du skicka PM.
RP:n är obesvarad för att Spökplumpen inte har varit inloggad sedan 13:41 igår.

Det fanns inget diskussionsunderlag i tråden och låsningen var därför helt korrekt.
Det vore f.ö. väldigt roligt att få höra hur du anser att vi bryter mot reglerna genom att inte tillåta skräptrådar utan diskussionsunderlag?
Jasså, du avslöjar innehållet i mitt PM, är det lagligt?
Citera
2008-11-21, 19:28
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Jasså, du avslöjar innehållet i mitt PM, är det lagligt?
För det första är det inget PM, för det andra har jag inte avslöjat någonting och för det tredje finns det inga regler kring hur PM/RP:n skall hanteras.
Citera
2008-11-21, 19:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
För det första är det inget PM, för det andra har jag inte avslöjat någonting och för det tredje finns det inga regler kring hur PM/RP:n skall hanteras.
Vad du är otrevlig, vad har jag gjort dig?
Du är inte ens mod i det berörda forumet och har inte med min RP att göra, mindre att citera det öppet.
Citera
2008-11-21, 22:06
Bannlyst
Kan ni inte tillsätta moderatorer med vilja och tid?
https://www.flashback.org/showthread.php?t=789492
Citera
2008-11-21, 22:16
Avslutad
Men lille vän, vad är du ute efter? Du kan PM:a mig med lite agony om du behöver en cyber-ventil. Det går så bra så.

Kramar
Citera
2008-11-21, 22:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Men lille vän, vad är du ute efter? Du kan PM:a mig med lite agony om du behöver en cyber-ventil. Det går så bra så.

Kramar
Hur har jag fel?
Berätta
Citera
2008-11-21, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Hur har jag fel?
Berätta

Jag har absolut inte sagt att du har fel, men vad hände med PM: funktionen till berörda moderatorer/ admin om du känner att något inte fungerar?

Eller kör du klagomål in public enligt modell "upprop upp till kamp mot reproducering av klass och maktsamhälle"? Fair enough i så fall. Count me in.

Om inte annat, ta't lungt.. allt löser sig alltid.

Kram :-)
Citera
2008-11-22, 01:39
Medlem
PhantomBlots avatar
antagonisten får givetvis läsa RP från Centralstimulantia om han vill det. Vad skulle vara fel med det?

Angående mephedrone och alla trådar om det så är det ett potentiellt problem, men lösningen är inte att låsa alla trådar om mephedrone och bara ha en stor mastodonttråd som ingen orkar läsa i. Centralstimulantia skulle bli ganska trådfattigt som vi tillämpade den princpen på alla preparat: vi skulle ha "Stora tråden om amfetamin", "Stora tråden om kokain", "Stora tråden om metylfenidat" och "Stora tråden om mephedrone" typ och sedan inget mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in