2008-11-21, 11:40
Medlem
asiatpajs avatar
Tjaba, tycker det börjar bli dax att fixa den förbannade radion nu, det är så att i början (2 år sen) så funkade radion på bandit och alla kanaler osv, men nu har lagt ner helt totalt, har prövat i både FireFox samt Internet Explorer men ger inget tecken på liv, så därför vänder jag mig hit, hag gjort alla inställningar efter så som det ska vara, plus plug in inställningar då jag kör FireFox som den vanliga läsaren, men jag får aldrig någon musik, har uppdaterat WMP osv, men tror det skulle underlätta då jag kör Winamp vanligtvis, kör med Vista dessutom.
Hjälp till
Citera
2008-11-21, 12:37
Medlem
kimdah2002s avatar
Vad händer när du kör webradion ?

http://www.bandit.se/webbradio/frameset.php
Citera
2008-12-28, 13:36
Medlem
asiatpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Vad händer när du kör webradion ?

http://www.bandit.se/webbradio/frameset.php
'
Rutan kommer upp sov, men den står sedan och retar sig på "klar" och buffrar inte eller någonting, utan bara ställer sig ivägen och inte gör ett skit...
Ingen buffring musik ingenting händer.
Citera
2009-01-18, 20:38
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiatpaj
'
Rutan kommer upp sov, men den står sedan och retar sig på "klar" och buffrar inte eller någonting, utan bara ställer sig ivägen och inte gör ett skit...
Ingen buffring musik ingenting händer.
Testade med både IE7 och Firefox och båda kan spala upp Bandit Göteborg så del låter konstigt...

Har du WMP11 installerat ?
Citera
2009-01-19, 07:30
Medlem
hasenfrasens avatar
Starta upp WMP11 manuellt en första gång för att klicka dig igenom licensavtal och inställningar, sen funkar det.

Start->Kör: wmplayer
Citera
2009-02-06, 13:27
Medlem
asiatpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Testade med både IE7 och Firefox och båda kan spala upp Bandit Göteborg så del låter konstigt...

Har du WMP11 installerat ?

Japp har WMP11 installerat, men lirar hellre med ITunes eller Winamp...
Men Webradio har ju alltid varit den sketna WMP...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in