2008-11-20, 23:05
Medlem
Av nyfikenhetsskäl förmår jag mig ibland att lyssna på deras utsändningar med samma utgång varje gång- skamkänslor och lätt illamående.
Jag ser mig som väldigt härdad och blir sällan förvånad över vad olika medier tar sig för men dessa lågpannor saknar helt uppenbart insikt och intresse om någonting öh taget som händer eller drabbar någon utanför förortens "ungdomsgårdar".

Programmet tenderar att alltid göra om pressrealeser från div PK organsiationer till "sanningar" även om det är en högs subjektiv åsikt som levererats, senast röda korset om apatiska barn tex.

Målgruppen är ju iofs "ungdomar" men här försöker man inte ens dölja vilka "värderingar" som är acceptabla och man använder sig ofta/alltid av formuleringar som visar på detta.

Diskussionsunderlaget är väl tämligen svagt och jag förmodar att jag inte är den förste att ta upp ämnet men kunde inte låta bli att uppmärksamma det i en egen tråd!

Mod får väl radera/flytta till rätt del om behov finns.
2008-11-21, 00:26
Medlem
Den här tråden har potential till att bli den kortaste tråden i flashbacks historia som inte har blivit låst av moderator.
2008-11-21, 08:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av immanuelkant
Den här tråden har potential till att bli den kortaste tråden i flashbacks historia som inte har blivit låst av moderator.

japp!!! + TROLLVARNING!! 14inlägg sedan han/hon reggade sig 2006!
2008-11-21, 10:18
Medlem
Zog Ruless avatar
Jo, det blir låset på det här.//mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in