Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-11-20, 17:29
Bannlyst
Börjar bli riktigt förbannad på mitt iTunes nu. Den vägrar lägga till vissa skivor (98% av alla låtar kommer med, men vissa skivor eller enskilda låtar vägrar den lägga till).

Jag har testat att ominstallera iTunes, det funkar inte. Jag har raderat hela innehållet i iTunes, men det funkar inte. Alla mina låtar är i mp3-format (oftast v0 eller v2).

Vad fan kan jag göra åt det? Vad kan det bero på?
Citera
2008-11-20, 17:43
Medlem
Rabbelitos avatar
Bra rubrik där

Sen blir det nog inte bättre ju mer du svär..
Citera
2008-11-20, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbelito
Ligger verkligen quicklaunchen i internet explorer mappen? Kan vara så men jag tycker det känns jävligt fel då den inte har något som helst med browsern att göra

Men du får svära antar jag.

Itunes är ett gissel, prova att avinstallera och manuellt radera kvarlämnade mappar i program och i appdata, där kan sparas skit som ligger kvar även om du installerar om programmet.
Citera
2008-11-20, 18:30
Bannlyst
Citat:
Bra rubrik där

Sen blir det nog inte bättre ju mer du svär..

Okej, rubriken kanske inte var den bästa.

Sen att jag svär, jag använde ett "fan"

Om du tar illa vid dig av ett "fan" - förlåt så mycket, men jag tyckte inte det var så hemskt.

Citat:
Ursprungligen postat av zoddic

Itunes är ett gissel, prova att avinstallera och manuellt radera kvarlämnade mappar i program och i appdata, där kan sparas skit som ligger kvar även om du installerar om programmet.

Det var ett rätt bra förslag, det ska jag testa. Återkommer!
Citera
2008-11-20, 18:45
Medlem
Rabbelitos avatar
Jo men tänk dig att du ringer till microsofts support, visst får du svära, men dom blir nog inte så taggade att hjälpa dig om du börjar med "Jävla windows skiten funkar inte, vafan e fel"
Citera
2008-11-20, 18:47
Bannlyst
Citat:
Jo men tänk dig att du ringer till microsofts support, visst får du svära, men dom blir nog inte så taggade att hjälpa dig om du börjar med "Jävla windows skiten funkar inte, vafan e fel"

Jag tycker vi slutar den diskussionen nu. Jag ber om ursäkt, förlåt. Försök hjälpa mig istället

Jag vill inte bli ovän med dig.
Citera
2008-11-20, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zoddic

Jag testade det förslaget. Samma problem fortfarande!

Något annat förslag?
Citera
2008-11-20, 19:03
Medlem
itunes är djävulens värk
avinstalera det meddetsamma
Citera
2008-11-20, 19:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vinoveritas
itunes är djävulens värk
avinstalera det meddetsamma

Jag har försökt ge Foobar2000 en chans, det var för omständigt att byta teman (vanliga temat är så fult!) och Winamp är inget alternativ. Fult som stryk.
Citera
2008-11-20, 19:26
Medlem
Rabbelitos avatar
WinAmp<3

Finns ju hundratals skins till det. Winamp classic, winamp modern och winamp det senaste(riktigt snyggt, vet ej vad det kallas )

Annars att den inte lägger till låtar har jag tyvärr ingen aning om, testa google
Citera
2008-11-20, 19:26
Bannlyst
Jag minns var jag laddade ner ett album jag har problem med. Och nu funkade det att lägga in alla låtar

Nu är det bara att sitta och leta efter alla album jag har problem med...
Citera
2008-11-20, 19:34
Medlem
Rabbelitos avatar
Haha okej, vad gjorde du för att lösa det då?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in