2008-11-20, 12:49
Medlem
knarkdoktorns avatar
Lite kort info om mig först.
Tjej, 18år, 52kg.
Tidigare erfarenheter: Endast alkohol och tobak.

Methylone oskulden.

Jag och mina två tjejkompisar (Kallar dem Jasmine och Veronika), hade någon vecka tillbaka talat om att vi skulle testa methylone då vi hört att det skulle vara underbart. Jag var nog mest nervös av oss tre, eftersom dem andra hade iallafall testat cannabis tidigare, så dem hade lite drog erfarenheter sedan tidigare.

Jag berättade även för mina två killkompisar (Kallar dem Jocke och Dennis) och dem blev ganska avundsjuka, dem ville också vara med!
Dem frågade om inte dem också kunde få vara med.
Jovisst svarar jag!
Det kändes ganska tryggt att dem skulle vara med vill jag medge eftersom dem hade ganska mycket drog erfarenheter sedan tidigare. Det kändes tryggt helt enkelt!

Äntligen var kvällen här, nu skulle jag uppleva det bästa i hela mitt liv!

Jag hade varit och köpt ca 600mg Methylone till oss var, killarna hade lite mer än oss tjejer.
Jag var så uppspelt, tiden gick så långsamt! Vi hade bestämt att träffas klockan sju i min systers lägenhet som jag passade eftersom hon var utomlands.
Jag satt och kollade på klockan, och minuterna kändes verkligen som timmar...

Jocke och Dennis kom förbi strax innan sju och hade också med sig en våg, så vi kunde mäta upp methylonet och göra färdiga bomber som vi kunde slänga i oss.
Snabbt och gjort! Nu hade vi tre bomber var, med ungefär 180mg methylone i varje.

Nu börjas det, kl 19.00

Jasmine och Veronica var inte en minut sena, dem skuttade ivrigt in och satte sig vid vardagsrums bordet där Jocke och Dennis radat upp varsin liten lina till oss.

Dem tyckte det var bra om vi tog en lina först för att se att det inte uppstod någon allergisk reaktion eller liknande då vi inte testat något sådant tidigare.

Vi kollade på varandra, och räknade till tre.
Vi drog i oss linorna, och det sved till lite i näsan, det gjorde inte ont, men det var lite obehagligt får jag väl erkänna.

Vi väntar 15 minuter innan vi slänger i oss varsinn 180mg bomb, lite knäppt att svälja papper tyckte vi, men vi gjorde som Jocke och Dennis sa till oss.
Vi sitter förväntansfulla och kollar på varandra, vi kollar på klockan och på varandra...
Jag sa till dem att dem skulle säga till såfort dem kände någonting.

20 minuter senare ser jag bara att Veronika har världens största smile på läpparna, hon ler mot mig och talar om för mig att hon verkligen älskar mig. Hon beskriver för mig att det känns som hon är helt nykär. Killarna börjar le mot varandra och ger varandra en kram.

Ca 45 minuter efter intag.
Nu är det bara jag och Jasmine kvar, vi känner INGENTING!
Det dröjer inte länge innan Jasmine säger. "Ni vet väl att jag älskar er alla, jag gör verkligen det, och vi kommer alltid att finnas för varandra!"
Jasmine lägger sig på golvet och börjar göra kullerbyttor...
Jag sitter på golvet framför dem och ser att dem verkligen sitter och ler, och kramar varandra.
Alla ser så fruktansvärt glada ut, och dem faller in i en djup diskussion om kärlek, livet... allting är kanon.

Jag blir skit sur, sätter mig vid datorn och sätter på musik..
Varför är dem glada och känner, och inte jag!?
Jag sitter bara och väntar på att känslan skall komma, men det gör den inte.
Dem säger till mig att sluta tänka på det så mycket, och bara låta det komma...
Men det är det ända jag kan tänka på just nu.

Ca 1 timma efter intag
Jag sitter kvar vid datorn, och ingenting händer, jag tycker bara allt är skit och övertala dem andra att låta mig ta en bomb till. Efter mycket tjat så lyckas jag övertala dem.
Nu jävlar tänker jag, funkar det inte nu, skall jag ALDRIG mer testa en drog i hela mitt liv...
Jag slänger bomben och ser hur mysiga alla är, dem sitter förväntansfulla och frågar om jag verkligen inte känner någonting. Jag kollar lite irriterande på dem och säger. "Nej, jag känner ingenting"

Ca 1½ timma efter intaget
Dem blir bara gladare och gladare, men kollar lite besviket på mig.. jag sitter ännu kvar där vid datorn, och surar. Tillslut säger Jocke till mig igen "Känner du ingenting, tänk inte på det så mycket det kommer!"

Jag tror inte ett dugg på det han säger, och jag slänger ur mig massa svordomar.
"Jag skiter i den här skiten, seriöst jag skall aldrig mer testa en drog i hela mitt liv FAN!"

Plötsligt händer det...
Jag ryser i hela kroppen, och mitt smile blir större och större.
Jag ställer mig upp och alla fyra springer fram och ger mig en kram, det var den bästa kramen jag fått i hela mitt liv! Dennis och Jocke kollar på varandra och säger "Kolla! Kolla! Kolla! Nu PEAKAR HON!!!!" Jag går runt och vet inte riktigt vad jag skall ta vägen, jag sätter på "Angerfist-raise your fist"

Det bara snurrar runt i huvudet på mig, och jag vet inte riktigt vad jag skall göra. En obeskrivlig lycko känsla "springer" runt i kroppen. Lägenheten är ganska liten, men jag ställer mig och och går fram och tillbaka, framför mina vänner som sitter i soffan. Jag måste prata med någon, vem som helst!!! Ååååh, nu ringer telefonen, fan vad bra! Jag pratar av mig som aldrig förr, och personen i telefonen måste tyckt att jag var dum i huvudet eller liknande. Jag springer runt och hoppar av glädje, slänger med håret, vickar på höfterna och går med höga knän. Det känns som om jag är snyggast i världen, alla älskar mig, och jag älskar dem tillbaka. Jasmine säger till mig. "Jag tror att jag är kär i dig" Jag kollar på henne och inser att hon är den bästa som finns för mig. Jag får plötsligt för mig att jag är svinkär i Dennis.

Helvete, jag sätter mig och snackar med tjejerna, vi kramar om varandra och lovar varandra att göra det tillsammans om vi gör det någon mer gång.

Killarna går ut och pratar en stund, och det känns fruktansvärt att dem går ut, jag vill bara dela med mig av mina kännslor, nu med en gång. Det går inte att vänta, jag måste beskriva hur jag känner för dem, hur mycket jag älskar dem och hur jag känner för Dennis.
Men vänta lite nu, jag inser plötsligt att jag gillar en annan kille som är på festen jag skall till.
Men visst är det tillåtet att gilla flera, jag menar de går ju inte att göra något åt.

Det är inte bara det att jag gillar Dennis just nu, jag vill ha sex med honom NU!
Jag känner mig verkligen lycklig, kåt, pigg..
Den roligaste kvällen i hela mitt liv har precis dykt upp, en helt ny värd har öppnat sig.
Jag vill aldrig att den skall ta slut.

Ca 2 timmar efter intaget. ca kl 21.00
Jag kan fortfarandra inte sätta mig ner, det GÅR INTE!
Det springer i hela benen på mig och vi jag springer och kramar tjejerna hela tiden. Dem sitter i soffan framför mig och kollar på mig när jag går runt och slänger med håret... KÄNSLAN ÄR UNDERBAR! Musiken är underbar, människorna är underbara, allt är underbart! Jag hatar ingen, och ALLA ÄLSKAR MIG! Jag vet det, jag känner det!

En kille från festen som vi skall till ringer mig, och frågar när vi kommer.
"Ni skulle vara här klockan åtta!" säger han med besviken röst.

Jag blir helt förkrossad, och talar om för honom att vi kommer snart, innan jag lägger på måste jag berätta hur mycket jag älskar honom, och saknar honom. Att han betyder väldigt mycket för mig. VÄÄÄLDIGT mycket.. Vi lägger på och jag springer ut till killarna, kom nu killar! Kom in, vi saknar er, kom, kom, kom!

Jag berättade att vi snart måste dra vidare för att dem ringt och vi var redan sena.
Dennis och Jocke kollar på varandra... "Du kan inte gå dit sån där, man märker klart och tydligt på dig. Du är jätte speedad!!!" säger Jocke till mig. Jag nöjer mig med svaret, och fortsätter hoppa runt av glädje i lägenheten. Jocke frågar om vi skall gå på en promenad, javisst svarar jag glatt, allting i hela världen var roligt nu... En promenad, fan vad kul tänkte jag. Vi går en sväng, och han säger till mig att jag måste lugna ner mig, och dricka vatten. Jag svettades verkligen av allt dansande... vi gick tillbaka och fortsatte snacka och kramas, och hoppa runt.

Klockan blev halv elva och det började lägga dig något på mig, men jag var fortfarande i himlen. Dem andra fyra tog sin bomb nu, och började snart peaka igen...
Telefonen ringer igen, samma kille som förrut och nu börjar han tro att ja inte vill träffa honom.
Jag blir lite ledsen och säger att han kan komma bort till oss sålänge. Jag har helt och hållet tappat tids uppfattningen härifrån!

Killen (kan kalla honom Fredrik) kommer och jag slänger mig över honom, lägger mig i sängen och myser med honom.
Han är verkligen den rätta känner jag, men jag gillar ju ändå Dennis lite...
Tillslut kommer vi från lägenheten och vidare till festen.
Ruset börjar avta, så jag slänger min sista bomb.

Festen var stor, och det var mycket folk. Speedigheten har lagt sig ganska mycket, men den underbara känslan höll i sig. Jag gick runt och dansade, pratade, kramades... allt var underbart. Fick en kyss Fredrik, och det var sjukt, det var underbart.

Jag börjar dricka alkohol och går in på toaletten vid två tiden och drar en lina var. (hade ca 200mg) var. Det hjälpte inte speciellt mycket, men alkoholen började komma in i bilden och vi drog på efterfest en stund... sedan börjar mitt minne svika mig.

Sammnfattning!
Men kvällen var underbar, och jag tvekar inte på att testa igen! (Dagen efter testade jag mephedrone, och föredrar LÄTT methylone mer!! Mer kärleksfullt, och en mer lycko känsla.)
En för jävla bra party drog som jag ÄÄÄÄLSKAR!!!
Det är vi alla fem överens om, att det var underbart och vi skall ta det tillsammans igen.

Min första tripp rapport överhuvudtaget, kanske något rörig!! Stryp mig inte, men var ärliga om vad ni tyckte om läsningen.
Citera
2008-11-20, 13:10
Medlem
anakatas avatar
Lär dig skilja på 'de' och 'dem' så kanske rapporten blir läsvärd.
Citera
2008-11-20, 13:13
Medlem
knarkdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anakata
Lär dig skilja på 'de' och 'dem' så kanske rapporten blir läsvärd.

Tack för ett ärligt svar.
Citera
2008-11-20, 13:22
Medlem
lindaickefrisks avatar
Tackar för denna rapport, verkar vara ett mycket trevligt rus.
Ska beställa till mig och frugan nästa helg Och det verkar ju lovande måste jag säga

3,5/5 får du av lilla mig
Citera
2008-11-20, 13:56
Medlem
knarkdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindaickefrisk
Tackar för denna rapport, verkar vara ett mycket trevligt rus.
Ska beställa till mig och frugan nästa helg Och det verkar ju lovande måste jag säga

3,5/5 får du av lilla mig

Tackar, tackar! Jo det är defenitivt värt att testa! Hehe
Citera
2008-11-20, 14:12
Medlem
lindaickefrisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkdoktorn
Tackar, tackar! Jo det är defenitivt värt att testa! Hehe

Fick du en kåthetskänsla av detta preparat?
Av meph blir båda jag och tjejen galet kåta, hoppas på det samma av detta.
Citera
2008-11-20, 17:07
Medlem
SMD FBs avatar
roligt att läsa om methylones effekter, låter som ett mdma-rus..

2/5
Citera
2008-11-20, 18:14
Medlem
Proteges avatar
Tack för att du påminde mig om hur bra methylone är
Citera
2008-11-20, 18:28
Medlem
Bra rapport, men som sagt, snälla skriv dom om du inte kan skilja på de/dem. Känns lite obehagligt att läsa rapporten.

Annars så var den intressant, blev sugen på att prova!
Citera
2008-11-20, 19:40
Medlem
Hydroliciouss avatar
Har suttit och funderat en del på om methylone är värt att testas och din rapport har sparkat in mig på JA sidan! Någon dag, då ska det testas

4/5
Citera
2008-11-21, 00:24
Medlem
knarkdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrolicious
Har suttit och funderat en del på om methylone är värt att testas och din rapport har sparkat in mig på JA sidan! Någon dag, då ska det testas

4/5

Haha, har beställt mer nu, men har hållt upp i två veckor för att bevisa för mig själv att jag inte behöver. Men det är UNDERBART! Och i morgon smäller det rejält!
Citera
2008-11-21, 00:25
Medlem
knarkdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindaickefrisk
Fick du en kåthetskänsla av detta preparat?
Av meph blir båda jag och tjejen galet kåta, hoppas på det samma av detta.

Jag blev kåt, men blir ganska lätt kåt. Även på alkohol..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in