2008-11-19, 16:54
Medlem
clas_ohlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markoolio666
Palm ringer Tokyo ang "earthcake"

http://www.youtube.com/watch?v=vqlu2zmWbus&translated=1

Det inslaget sändes ju dock inte ens på nyheterna då de inte fick någon konkret information om händelsen.
Citera
2008-11-19, 16:58
Bannlyst
Jag bryr mig inte så mycket om Rikard Palm men varje gång det är någon sorts kris på SVT och de får dålig publicitet så pöser jag lite av skadeglädje.
Citera
2008-11-19, 17:12
Medlem
Benny76s avatar
synd,riktigt synd
Citera
2008-11-19, 17:26
Medlem
supreme100s avatar
Han följer väl inte svt's profil, ska väl vara mer Janne Josefsson och Stina Dabrowski typer...

Tragiskt. Den absolut skönaste programledaren på SVT enligt mig.

Har självdistans och verkar vara allmänt vettig. Vad gäller felsägningar så är fallet som följer: Rikard Palm är den enda som godkänt att man visat de bloopers som finns med honom, INGA andra har gått med på det. Det finns tydligen minst lika mkt med resten av nyhetsuppläsarna. Det säger väl allt.
Senast redigerad av supreme100 2008-11-19 kl. 17:46.
Citera
2008-11-19, 17:27
Medlem
Trumpeters avatar
Jag tycker han verkar vara en riktigt skön kille. Hoppas att han kommer synas på mer tittarvänliga tider framöver.
Citera
2008-11-19, 17:29
Medlem
Disco Moskvas avatar
Nej, han sparkas inte alls. Han ska omplaceras till nattredaktionen på grund av omstruktureringar. Är det verkligen något som platsar under skvaller?
Citera
2008-11-19, 17:31
Medlem
Trumpeters avatar
LIte kul att över 85% av de röstat tycker att SVT gjort fel.
Citera
2008-11-19, 17:36
Medlem
GODZANs avatar
varför? VARFÖR?
Skit skön lirare den där Palm.
Citera
2008-11-19, 18:03
Medlem
Dr.Katis avatar
Har hört att han i sin ungdom gillade att röka utan filter och till slut fick vissa problem av det.
Han ska tydligen också vara skelögd/vindtyrig men att det inte syns i TV:n!
Vill även minnas att han är uppväxt i Farsta och det skulle ju kunna förklara kärleken till rökat!
Hasch & thinner, Bajen vinner.
Citera
2008-11-19, 18:31
Medlem
Guddarparns avatar
Sparken och sparken. Att bli förflyttad till natten är ju iallafall att inte ens få sitta på "bänken". Han är rejält petad. Varför?!
kan det bero på detta?
http://www.youtube.com/watch?v=cfFya4UQHMQ
Eller när visades det? SVT kanske tyckte att det var för oseriöst gjort av en nyhetsuppläsare?
Citera
2008-11-19, 18:40
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guddarparn
Sparken och sparken. Att bli förflyttad till natten är ju iallafall att inte ens få sitta på "bänken". Han är rejält petad. Varför?!
kan det bero på detta?
http://www.youtube.com/watch?v=cfFya4UQHMQ
Eller när visades det? SVT kanske tyckte att det var för oseriöst gjort av en nyhetsuppläsare?

Detta var nog en så kallad sketch, alltså inte något som skedde under en faktiskt nyhetssändning, fast det tror jag nog du visste.

I övrigt så hoppas jag att någon annan kanal ger gubben jobb, Rikard Palm är det bästa som hänt Sverige sedan Karl Staaf.
Citera
2008-11-19, 18:45
Medlem
Guddarparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Detta var nog en så kallad sketch, alltså inte något som skedde under en faktiskt nyhetssändning, fast det tror jag nog du visste.

I övrigt så hoppas jag att någon annan kanal ger gubben jobb, Rikard Palm är det bästa som hänt Sverige sedan Karl Staaf.

Klart som faan det var en sketch. Men frågan är om SVTs ledning anser att det var oseriöst gjort och då påverkar Rikards roll som nyhetsuppläsare.
Dom kanske tycker att hans trovärdighet försvann?

Någon som vet när sketchen visades på Robins?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in