2008-11-23, 10:10
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rae
Är det Marianne Rundström ni syftar på? Hon är faktiskt rätt bra tycker jag.
Håller med. Hon är väldigt väldigt duktig. Samma med Anna Hedenmo och Lotta Bouvin Sundberg.
Citera
2008-11-23, 13:11
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tku01
Tro mig jag vet, det var jag som tipsade Aftonbladet och Expressen om att han får sparken.
Att bli omplacerad till natt med fru och små barn är samma sak som att få sparken.
Eller?

/Teaser

Har man fru och barn och blir omplacerad till nattskiftet är det nog ett sätt för ledningen att man ska ruttna ur och säga upp sig. Det måste vara jäkligt jobbigt med ett sådant jobb om man har barn och det vet de om. Så istället för att sparka honom ser de till att han säger upp sig.
Citera
2008-11-23, 15:31
Medlem
avdops avatar
Citat:
Är det Marianne Rundström ni syftar på? Hon är faktiskt rätt bra tycker jag.

Efter googling ser jag att det är henne jag tänker på, ja. Hon må vara hur påläst och kunnig som helst, men hon har ju noll utstrålning whatsoever. Rikard får ju åtminstone mig att lyssna när han är på tv, men efter en halvminuts titt på MR så zappar jag vidare oavsett ämne. Om inte Eva Röse skulle sitta shotgun förståss...
Citera
2008-11-23, 16:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avdop
Efter googling ser jag att det är henne jag tänker på, ja. Hon må vara hur påläst och kunnig som helst, men hon har ju noll utstrålning whatsoever. Rikard får ju åtminstone mig att lyssna när han är på tv, men efter en halvminuts titt på MR så zappar jag vidare oavsett ämne. Om inte Eva Röse skulle sitta shotgun förståss...
Noll utstrålning? Och det menar du är något som Richard Palm har bara för att han är "skön" i några dumma, cannabisrökande Flashbackares ögon, samt gör bort sig en massa vilket gör sig bra på youtube? Helt seriöst så tror jag inte att SVT bryr sig så mycket och jag tycker inte att de borde göra det heller.

Hejdå Richard Palm, jag kommer iaf inte att sakna dig
Citera
2008-11-23, 20:02
Avslutad
Som tkuo nämner tidigare i tråden kräver de flesta andra nyhetsuppläsare att deras misstag ska raderas. Jag vet inte var ni lever någonstans, då ni tror att Palm är något unikum; efter åratals morgon-tv-knarkande anser jag att de flesta är skyldiga till ungefär lika mycket. Detta är bara trams.

Jag ser ju hellre Palm än Elfsberg i rutan, får jag säga.
Citera
2008-11-23, 21:56
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid

Jag ser ju hellre Palm än Elfsberg i rutan, får jag säga.

Instämmer till fullo. Vad är SVT för företag egentligen?

Palm gör lite bloopers i direktsändning, tvångsförflyttas till Nattsändningen i väntan på frivilligt avhopp.

Elfsberg sextrakaserar kvinnliga kollegor, får glidarjobb som tittarombudsman som "straff", gör comeback som Ankare, Nationaldagsvärd och prestigefyllda Presidentvalsvake-jobb direkt från USA.

Något är ruttet inom SVT!
Citera
2008-11-23, 22:12
Medlem
Vi vill härmed också visa vårt stöd för Rikard som vi tycker är en skön kille med ödmjuk och sympatisk utstrålning. Hoppas S(osse-)TV ändrar sig och låter honom vara.

/ Nattvandraren och nattvandrarinnan
Citera
2008-11-23, 22:21
Medlem
avdops avatar
Citat:
Noll utstrålning? Och det menar du är något som Richard Palm har bara för att han är "skön" i några dumma, cannabisrökande Flashbackares ögon, samt gör bort sig en massa vilket gör sig bra på youtube? Helt seriöst så tror jag inte att SVT bryr sig så mycket och jag tycker inte att de borde göra det heller.

Hejdå Richard Palm, jag kommer iaf inte att sakna dig

Ja det menar jag att han har OAVSETT för att han är "skön" i några dumma, cannabisrökande Flashbackares ögon, samt gör bort sig en massa vilket gör sig bra på youtube. För de ögonblicken utgör en ytterst liten del av hans karriär som tv-profil, jag menar att han inger trovärdighet och sympati mest hela tiden.
Damen i NO-lärarfrilla eller en mumifierad Elfsberg däremot gör ju bara att man flyr fort som fan.
Citera
2008-11-24, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av avdop
Ja det menar jag att han har OAVSETT för att han är "skön" i några dumma, cannabisrökande Flashbackares ögon, samt gör bort sig en massa vilket gör sig bra på youtube. För de ögonblicken utgör en ytterst liten del av hans karriär som tv-profil, jag menar att han inger trovärdighet och sympati mest hela tiden.
Damen i NO-lärarfrilla eller en mumifierad Elfsberg däremot gör ju bara att man flyr fort som fan.
Men tror du det gäller alla tittare?
Citera
2008-11-24, 12:57
Bannlyst
Nu kanske man får se ankaret C. Elfsberg lite oftare.
Bra mycket proffsigare än R. Palm.
Citera
2008-11-24, 13:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erect
Nu kanske man får se ankaret C. Elfsberg lite oftare.
Bra mycket proffsigare än R. Palm.
Ja, in med bajselvis
Citera
2008-11-24, 13:32
Medlem
När jag först såg att Palm hade blivit petad så tänkte jag direkt; ok, det är nu som hans kola-missbruk äntligen kommer avslöjas! Jag har länge tyckt att han ser jävligt tjackad ut i rutan. Stirrig blick, lite lätt svettig, förvirrad... Att sedan snögubben Schulman direkt gick ut och stöttade sin polare (har de samma dealer eller partajar tillsammans kanske?) bevisade direkt det jag länge misstänkt.

Vem vet om Palm är drogad i nyhetsstudion och att det är pga av detta de vill bli av med honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in