2008-11-19, 14:31
Bannlyst
Minns ni detta tvprogram, har ni någon info om det? Jag hittar inget, det var en show där de parade ihop kvinnor med män och alla i studion var nakna, och robban höll i det hela. Sitter någon på mer info och eventuellt några klipp? Nio vet väl vad jag pratar om!!
2008-11-19, 14:32
Medlem
kopparsulfats avatar
hahah fan va skumt det låter...
2008-11-19, 14:35
Bannlyst
Det var ett avsnitt av "Diskutabelt" kanske 1990 eller så som diskuterade nakenhet och nudism.
Jag minns att biologen Sverre Sjölander var med naken.
2008-11-19, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Det var ett avsnitt av "Diskutabelt" kanske 1990 eller så som diskuterade nakenhet och nudism.

Alltså var det inte ett underhållningsprogram en gång i veckan, hette det kär och galen måntro? Är jag helt ute och cyklar nu eller?
2008-11-19, 14:43
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald

Stämmer bra! Och Alice Timander var med..(dock inte naken tack å lov..)
2008-11-19, 14:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Alltså var det inte ett underhållningsprogram en gång i veckan, hette det kär och galen måntro? Är jag helt ute och cyklar nu eller?

"Kär och galen" med Lotta Engberg tänker du på? Hon var bara naken i din fantasi.
2008-11-19, 14:45
Medlem
Osahetts avatar
Va Alice Timander med?

Fick för mig att det va en norsk dam som va bistittare i några år. Hon dog ju sedan. Minns inte namnet.

Fast Alice kanske va med i något av programmen som gäst?
2008-11-19, 14:50
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osahett
Va Alice Timander med?

Fick för mig att det va en norsk dam som va bistittare i några år. Hon dog ju sedan. Minns inte namnet.

Fast Alice kanske va med i något av programmen som gäst?

Hon var gäst. Norskan du tänker på hette Elisabeth Granneman, det var hon som rökte 4 pack cigg om dan...
2008-11-19, 14:50
Medlem
Herrtrosas avatar
Låter som att det kan vara "Diskutabelt" där Aschberg var programledare. Det gick säkert en gång i veckan (det har jag ingen koll på). Under ett avsnitt så satt hela studion nakna.

Edit: "Parade ihop kvinnor och män", ja då är jag nog ute och cyklar ändå
Senast redigerad av Herrtrosa 2008-11-19 kl. 14:53.
2008-11-19, 14:51
Medlem
Osahetts avatar
ah, ja just det. Hon rockade.... hehehe

Jag minns diskutabelt. Tv3 va unga och slängde in en kvällstidningsjournalist (Robert A) som fick göra vad fan han ville.

Alltid kontoveriellt. Alltid kul
2008-11-19, 14:52
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osahett
ah, ja just det. Hon rockade.... hehehe

Jag minns diskutabelt. Tv3 va unga och slängde in en kvällstidningsjournalist (Robert A) som fick göra vad fan han ville.

Alltid kontoveriellt. Alltid kul

Jepp! Robban fick nog dom flesta moralkärringar att sätta kaffet i vrångstrupen. Han svor och hade sig. Idag är det ingen som höjer på ögonbrynen.
2008-11-19, 16:00
Medlem
Marmosets avatar
Arselberg naken?!?!?!?! GUD så vedervärdigt!!!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in